آبشار درازکش؛از زیبایی های بکر و دست نخورده بابل، تصاویر

به گزارش پرسینا بلاگ، این آبشار 7 متری زیبا که در دل جنگل قرار گرفته در ارتفاع 360 متری از سطح دریا واقع شده است و در تمام فصول سال پر آب می باشد. البته لازم به ذکر است که بیشترین میزان آب را در فصل مشاهده خواهید کرد.

آبشار درازکش؛از زیبایی های بکر و دست نخورده بابل، تصاویر

جاذبه های طبیعی این منطقه شامل دشت ها، جلگه ها، جنگل و کوهستان می باشد. مردمان این منطقه نیز اغلب به کشاورزی و دامداری مشغول هستند. این منطقه از لحاظ موقعیت جغرافیایی با بخش های گتاب، بندپی غربی، بابلکنار شهرستان بابل و همچنین لفور سوادکوه، ییلاقات فیروزکوه و هراز همسایه بوده و با آنها جاده ارتباطی دارد.

برای رسیدن به آبشار درازکش می بایست 25 کیلومتر از شهر بابل به سمت بند پی شرقی بروید و بعد از رسیدن به گلوگاه مرکز بند پی شرقی از طریق پل واقع در سمت چپ خیابان راه را به سمت منطقه فیروزجاه یا جاده موسوم به شیخ موسی 6 یا 7 کیلومتر ادامه دهید. پس از رسیدن به روستا مسافتی در حدود 2 کیلومتر را پیاده از میان این روستای زیبای جنگلی بپیمایید تا به یک دو راهی برسید.

وارد راه سمت راست که شیبی به سمت پایین دارد شوید. پس از حدود 50 متر به تابلویی خواهید رسید که شما را به سمت آبشار هدایت می کند. سپس بعد از طی حدود 300 متر از میان جنگل به رودخانه ای که آبشار دوقلوی زیبایی را ایجاد کرده خواهید رسید.

نام مرکز دیدنی

derazkesh Waterfall

نوع مرکز دیدنی

دریاچه و آبشار

استان

مازندران

شهرستان

بابل

مدت زمان بازدید

بین 2 الی 3 ساعت

ساعت بازدید

24 ساعته

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

مازندران، بابل، روستای درازکش

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4539

به "آبشار درازکش؛از زیبایی های بکر و دست نخورده بابل، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار درازکش؛از زیبایی های بکر و دست نخورده بابل، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید