آتش سوزی مهیب در انبار تفکیک و بازیافت مواد پلاستیکی

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- آتش سوزی گسترده در انبار تفکیک و بازیافت مواد پلاستیکی واقع در جاده ورامین، خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.

آتش سوزی مهیب در انبار تفکیک و بازیافت مواد پلاستیکی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، کارگران یک انبار واقع در جاده ورامین، بعد از محله قلعه نو، انتهای خیابان لوله گاز در ساعت 08:20 دقیقه با سامانه 125 تماس گرفتند و از وقوع آتش سوزی در داخل این انبار خبر دادند که ستاد فرماندهی این سازمان پس از دریافت اطلاعات بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 9 و 86 به همراه خودرو های پشتیبانی را به محل حادثه اعزام کرد.

جعفر شکرانه مهربانی رئیس ایستگاه 86 آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه انباری به وسعت 800 متر مربع با کاربری تفکیک و بازیافت مواد پلاستیکی بود که قسمت سرپوشیده آن به وسعت 200 متر مربع طعمه آتش سوزی شد.

وی اضافه کرد: براثر شدت آتش سوزی، شعله های آتش به محوطه بیرونی انبارنیز سرایت کرد و مقادیر زیادی از مواد بازیافتی دچار آتش سوزی شد.

شکرانه مهربانی ادامه داد: شدت آتش سوزی به حدی بود که شعله های آتش و دود ناشی از آن از فاصله دور کاملا دیده می شد.

وی شرح داد: با توجه به حجم زیاد شعله های آتش و مواد سوختنی در محوطه این انبار، آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی، اقدام به قطع جریان برق و گاز این انبار کرده و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله های آتش پرداخته و پیروز شدند این آتش سوزی را پیش از گسترش بیشتر مهار و خاموش کنند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی گفت: خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از کارگران دچار مصدومیت نشدند و آتش نشانان نیز پس از خاموش کردن کامل شعله های آتش، موارد ایمنی انبار داری و نیز نحوه صحیح نگهداری این گونه مواد پلاستیکی و بازیافتی را متذکر شدند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5479

به "آتش سوزی مهیب در انبار تفکیک و بازیافت مواد پلاستیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی مهیب در انبار تفکیک و بازیافت مواد پلاستیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید