آزمون گردشگری با کرونا برگزار گردید، عکس

به گزارش پرسینا بلاگ، درحالی که نگرانی ها برای برگزاری آزمون گردشگری در ادامه شیوع کرونا تشدید شده بود و بعضی از داوطلبان تعلیق آن را خواهان شده بودند، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت مجوز این آزمون را از ستاد ملی کرونا گرفته و آن را در موعد مقرر برگزار می نماید. به گفته زاهد شفیعی ـ مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری ـ آزمون جامع هماهنگ و سراسری گردشگری روز آدینه در شش رشته راهنمایان گردشگری (در سه زیررشته راهنمایان فرهنگی، طبیعت گردی و زمین گردشگری)، مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، کارشناسان ارزیاب طرح تطبیق و مدیران طرح تطبیق در دو نوبت صبح و عصر روز آدینه، 24 مردادماه در 31 استان کشور و جزیره کیش با رعایت کلیه پروتکل ها و مراقبت های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

آزمون گردشگری با کرونا برگزار گردید، عکس

او هیچ اشاره ای به تعداد انصرافی ها نداشت اما گفت: 6061 فراگیر در این آزمون شرکت کردند. شفیعی قبلا تعداد داوطلبان این آزمون را 6411 نفر اعلام نموده بود که بیشتر آن ها از حوزه تهران بودند.

شفیعی یادآور شد که برگزاری این آزمون با مدیریت و نظارت دفتر آموزش گردشگری و با استفاده از توان شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی به عنوان بازوی اجرایی وزارتخانه بوده است و ابراز امیدواری کرد: فراگیران با انتها یافتن معضل کرونا و بازگشت رونق به صنعت گردشگری در این بخش فعالیت، خود را شروع نمایند تا جان و نیروی تازه ای به بدنه این صنعت تزریق گردد.

آزمون گردشگری قرار بود 16 اسفندماه سال 1398 برگزار گردد که با شیوع ویروس کرونا زمان آن به تعویق افتاد. بسیاری از داوطلبان در نامه هایی به مدیران استانی درخواست تعلیق این آزمون را داشتند. هر داوطلب فقط سه بار می تواند در آزمون گردشگری شرکت کند. مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفته بود: به خاطر کرونا امتحان فعلی جزء محدودیت سه بار سهمیه هر داوطلب، محسوب نمی گردد و متقاضیان در صورت انصراف می توانند در نوبت بعدی ثبت نام و در آزمون شرکت نمایند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5090

به "آزمون گردشگری با کرونا برگزار گردید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون گردشگری با کرونا برگزار گردید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید