ائتلاف سعودی سقوط جنگنده خود در یمن را تأیید کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، ائتلاف سعودی، سرنگون شدن یکی از جنگنده های خود در خاک یمن را سقوط نامید و مدعی شد هنگام پشتیبانی از نیروهای ائتلاف در یمن، سقوط کرده است.

ائتلاف سعودی سقوط جنگنده خود در یمن را تأیید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وبگاه خبری شبکه الجزیره گزارش کرد، ائتلاف سعودی امروز (شنبه)، خبر سقوط یکی از جنگنده های خود در استان الجوف در یمن را تایید کرد.

به گزارش رسانه های سعودی، سرهنگ ستاد ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی امروز از سقوط یکی از هواپیماهای ائتلاف در منطقه عملیاتی در استان الجوف یمن خبر داد و گفت، نوع هواپیما، تورنادو و از هواپیماهای نیروی هوایی عربستان سعودی بوده که هنگام پشتیبانی هوایی نزدیک از نیروهای یمنی [وابسته به دولت هادی] سقوط کرده است.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه)، از سرنگونی یک فروند جنگنده تورنادو وابسته به ائتلاف سعودی که بر فراز استان الجوفیمن در حال انجام عملیات خصمانه بود، خبر داد (جزئیات بیشتر).

نیروهای مسلح یمن همچنین روز چهارشنبه حمله گسترده نیروهای ائتلاف سعودی در مرزهای جنوبی عربستان را طی یک درگیری سه ساعته دفع کردند و شمار دیگری از عناصر سعودی هم در مناطق مرزی نجران و جیزان کشته یا زخمی شدند (جزئیات بیشتر).

ائتلاف سعودی-اماراتی در پاسخ به خسارت سنگین دو هفته اخیر به نیروهای دولت مستعفی منصور هادی در جبهه نِهم در شرق صنعاء و دیگر استان های مأرب، الجوف، تعز، و إب با شعله ور کردن آتش حملات خود در جبهه ساحل غربی و الحدیده و تلاش برای پیشروی در شمال یمن درصدد جبران خسارات خود برآمده اند، اما به دستاوردی نرسیده اند.

ص

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3358

به "ائتلاف سعودی سقوط جنگنده خود در یمن را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی سقوط جنگنده خود در یمن را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید