اختصاص بسته تشویقی به مالکان برای بازآفرینی محلات فرسوده مشهد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی به منظور تشویق مالکان املاک واقع در محلات هدف بازآفرینی به مشارکت در احیاء و بهسازی بافت های مذکور و بازگشایی معابر واقع در آن، لایحه بسته تشویقی بازآفرینی محلات هدف بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری تصویب شد.

اختصاص بسته تشویقی به مالکان برای بازآفرینی محلات فرسوده مشهد

احمد نوروزی امروز، 29 اردیبهشت ماه، در نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار گشت، در جریان تصویب این لایحه اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار خوبی که رخ داد این است که در موضوع بازآفرینی رویکرد خود را کامل تغییر دادیم و کار را بر مبنای مشارکت مردم و حضور آنها برنامه ریزی می کنیم.

رئیس کمیسیون مالی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد، بیان نمود: بر اساس ستاد ملی بازآفرینی و دستورالعمل ها، 28 دفتر تسهیلگری فعال شده که 23 مورد آن توسط شهرداری برای 25 محله و 5 مورد توسط استانداری و مسکن و شهرسازی بوده که بعد به شهرداری واگذار شده است.

نوروزی اضافه نمود: از لحاظ مساحتی بیش از 55 درصد مساحت محلات هدف بازآفرینی و 70 درصد جمعیت را در دفتر تسهیلگری داریم. این لایحه بیشتر برای مناطق پیرامونی و حاشیه نشینی است. برای مناطق مرکزی شهر خواسته شده، شهرداری ظرف یک ماه لایحه خود را بفرستد.

رئیس کمیسیون مالی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این موضوع بیشتر متوجه خود مردم است. این مشوق ها را با این سیاستگذاری انجام می دهیم که قطعات ریزدانه امتیازات کمتر و قطعات عظیم امتیاز بیشتر می گیرند. در معابر کم عرض امتیازات کمتر و در معابر بالای 8 متر امتیاز بیشتر است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4476

به "اختصاص بسته تشویقی به مالکان برای بازآفرینی محلات فرسوده مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بسته تشویقی به مالکان برای بازآفرینی محلات فرسوده مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید