ارائه بسته های مشوق سفر از سوی موسسات گردشگری آذربایجان شرقی در دوران پساکرونا

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ارائه بسته های مشوق سفر از سوی مؤسسات گردشگری استان و ایرلاین ها در پساکرونا اطلاع داد.

ارائه بسته های مشوق سفر از سوی موسسات گردشگری آذربایجان شرقی در دوران پساکرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده در نشست با رامین آذری مدیرکل فرودگاه های استان که در خانه تاریخی حیدرزاده گفت: با توجه به شرایط کنونی و لزوم هم افزایی به منظور کاستن از تبعات مالی ناشی از بیماری کرونا برای مؤسسات گردشگری و ایرلاین ها طی نشست امروز رایزنی های اولیه برای همکاری بیشتر دو اداره کل در این راستا، انجام شد.

او در ادامه به لزوم برگزاری فم تورها در دوره زمانی پس از کرونا، اشاره نمود و گفت: رایزنی های اولیه انجام شده است تا با مشارکت تأسیسات و مؤسسات گردشگری و ایرلاین ها و همکاری این دو اداره کل، فم تورهایی به مقصد تبریز برای فعالان گردشگری به ویژه مدیران دفاتر مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی تأکید کرد: طبق رایزنی انجام شده هتلداران، ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی تخفیفات ویژه ای را برای دوره پس از شکست بیماری کرونا در نظر گرفته اند تا شاهد رشد سفر و انشا الله اوج گیری دوباره صنعت گردشگری در استان باشیم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4132

به "ارائه بسته های مشوق سفر از سوی موسسات گردشگری آذربایجان شرقی در دوران پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بسته های مشوق سفر از سوی موسسات گردشگری آذربایجان شرقی در دوران پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید