ارائه رایگان خدمات مرکز جامع درمان اعتیاد سمنان

به گزارش پرسینا بلاگ، علیرضا ایزد پور گفت: خدمات در مرکز جامع درمان اعتیاد استان سمنان رایگان ارائه می گردد.

ارائه رایگان خدمات مرکز جامع درمان اعتیاد سمنان

به گزارش از ، علیرضا ایزد پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در دومین جلسه ستاد راه اندازی مراکز جامع درمان اعتیاد با بیان اینکه اصلی ترین خدمات بهزیستی در حوزه اعتیاد یاری به باز توانی فرد و رسیدگی به ابعاد فردی و اجتماعی خانواده وی است گفت: با توجه به اینکه تاکید بر پیشگیری یکی از رویکرد های اصلی سازمان بهزیستی به شمار می رود لذا مرکز جامع درمان اعتیاد راه اندازی شده است.

او بابیان اینکه خدمات در مرکز جامع درمان اعتیاد استان سمنان رایگان ارائه می گردد، اضافه کرد: در این مرکز بعد از چهار ماه پاکی و سم زدایی فرد، شیوه ها و دوره های درمان به ترتیب اجرا می گردد بنابراین مدت پاکی فرد بهبودیافته طولانی تر خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در این مرکز تاکید بر پرهیز مداری است ابراز داشت: به ترتیب در ماه های پنجم و ششم هر هفته سه جلسه ماه های هفتم و هشتم هر هفته دو جلسه و ماه های نهم و دهم هر هفته یک جلسه و ماه های 11 و 12 هر دو هفته یک جلسه در این مراکز برای ادامه درمان برگزار می گردد.

ایزد پور بابیان اینکه می کوشیم تا در این مراکز همه ابعاد تخریب شده زندگی فرد در زمان اعتیاد بازسازی و درمان گردد توضیح داد: الگوی جامع درمان و باز توانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان در راستای برطرف بخشی از مسائل پس از آنالیز و نیازسنجی افراد دربند اعتیاد فراهم شده است.

او بابیان اینکه فرایند راه اندازی و تأسیس جامع درمان اعتیاد به ترتیب اولویت های استان سمنان با در نظر دریافت امکانات باید صورت گیرد اضافه کرد: در ادامه این فرایند برطرف چالش های خانوادگی و اجتماعی بیمار مداخلات روانی اجتماعی و توانمندسازی شغلی نیز در دستور کار واقع شده است.

انتهای پیغام / ر

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4644

به "ارائه رایگان خدمات مرکز جامع درمان اعتیاد سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه رایگان خدمات مرکز جامع درمان اعتیاد سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید