افشای ماجرای یک میلیون و 100 هزار خریداری که به خودرو نرسیدند

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر صنعت با اشاره به لغو همکاری شرکت های اروپایی و فروش یک میلیون و 100 هزار خودرو که در زمان تحویل فراوری نشده بودند، گفت:امروز با افزایش فراوری فقط زیر 10 هزار دستگاه خودرو کف کارخانه ها هست که این طبیعی است.

افشای ماجرای یک میلیون و 100 هزار خریداری که به خودرو نرسیدند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، اخیراً رحمانی وزیر صنعت در نشست هم اندیشی برای رونق فراوری که با حضور کارآفرینان، فراوریکنندگان و اصناف برگزار شده بود با اشاره به فراوری روزانه 4 هزار خودرو با وجود بدعهدی شرکت های اروپایی، گفت: از روی اولی که پژو و رنو بی عهدی نموده و ایران را ترک کردند ما با تعهدات چند هزار نفری نسبت به خریداران روبه رو بودیم به عبارتی ماشین فروخته شده بود، اما چیزی برای تحویل نداشتیم.

وی با اعلام اینکه در آن مقطع یک میلیون و 100 هزار نفر خودرو خریده بودند که نه پول و نه ماشینی برای تحویل به آن ها وجود داشت، اضافه نمود: این ها را امروز می گویم، زیرا نمی خواستم در آن مقطع امید این تعداد خریدار خودرو قطع گردد.

رحمانی با اشاره به اینکه در ابتدای وزارت بنده فراوری خودرو هزار دستگاه هم نبود، گفت: آن تعداد خودرو هم اکثرا به کف کارخانه می رفت و تحویل مشتریان نمی شد، اما امروز با افزایش فراوری فقط زیر 10 هزار دستگاه خودرو کف کارخانه ها هست که این طبیعی است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2847

به "افشای ماجرای یک میلیون و 100 هزار خریداری که به خودرو نرسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای ماجرای یک میلیون و 100 هزار خریداری که به خودرو نرسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید