بازی را با کوشش بازیکنان بردیم، اخراج سیامک نعمتی درست بود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در ملاقات امروز پنجشنبه گفت: پیشاپیش سال نو را به ایرانی های عزیز تبریک می گویم. برای تمام خانواده ها و افرادی که طی این سال عزیزان خود را از دست دادند بخصوص خانواده مرحوم علی انصاریان و مهرداد میناوند آرزوی صبر می کنم. امیدوارم روح عزیزان قرین رحمت باشد.

بازی را با کوشش بازیکنان بردیم، اخراج سیامک نعمتی درست بود

وی با اشاره به جریان ملاقات تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان گفت: اگر اختلاف گل را به دو الی سه می رساندیم به سختی نمی افتادیم. اگر پنالتی را گل می کردیم راحت تر بازی را انجام می دادیم. درهر صورت خوشحالم نتیجه بازی را با کوشش بازیکنان به سود خود تمام کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد داور بازی هم توضیح داد: تیم حریف وقتی عقب بود سعی کرد با بازیکنان تکنیکی نظیر محمد بلبلی خطرناک روی دروازه ما ظاهر گردد. فکر می کنم سیامک نعمتی با تمرکز بیشتری می توانست روی صحنه هایی که کارت گرفت عمل کند. فکر می کنم هر دو اخطاری که منجر به اخراج او شد درست بود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6758

به "بازی را با کوشش بازیکنان بردیم، اخراج سیامک نعمتی درست بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی را با کوشش بازیکنان بردیم، اخراج سیامک نعمتی درست بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید