با صرفه جویی در غذا، می خواهید استقلال را اداره کنید؟

به گزارش پرسینا بلاگ، آتش زیر خاکستر بالاخره شلعه ور شد. این اتفاقی قابل پیش بینی در اردوی استقلال بود. خبرنگارانی که در هفته های گذشته مخاطب درددل های بازیکنان ناراضی بودند، خوب می دانستند که به زودی مصاحبه های توفانی و اعتراض های علنی از راه می رسد.

با صرفه جویی در غذا، می خواهید استقلال را اداره کنید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بحران مدت هاست که در اطراف استقلال کمین نموده اما نخستین نشانه های علنی بحران، پیش از بازی با نساجی آشکار شد؛ آنجا که کاروان استقلال را به خاطر حساب سنگینی که تسویه نشده بود، به هتل راه نمی دادند! با اتفاقاتی که در اردوی تیم افتاد، می شد انتظار داشت که بازیکنان به پرداختی اندکی که تا امروز داشته اند، شرایط نامناسب زمین تمرین و کمبود امکانات اعتراض نمایند ولی در لابلای این افشاگری ها، مسائلی مطرح شد که فقط باید بابت آن تأسف خورد.

باید متأسف بود که چرا تیمی پرهوادار و با 75 سال سابقه که صدرنشین فعلی لیگ است، تا این حد دچار فقر امکانات است اما تأسف بزرگتر، آنجاست که مدیران باشگاه، تصور می نمایند اگر در انتخاب منوی غذای بازیکنان صرفه جویی نمایند، مسائل اقتصادی تیم حل می گردد! تیمی که به خاطر بدهی 140 هزار دلاری نیکولای بودروف، پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته شده و تا چند صباح دیگر باید طلب بسیار سنگین استراماچونی را پرداخت کند، مگر چقدر می تواند با صرفه جویی در صورتحساب رستوران، پول ذخیره کند؟ آیا مسائل اقتصادی استقلال با چنین راهکار های خنده داری رفع می گردد؟

این مشی مدیریتی است که استقلال را از نفس انداخته. مدیرانی که تخمین واقعی از شرایط موجود ندارند و تصور می نمایند با صرفه جویی در لباس و غذا و امکانات تمرینی، می توانند همچنان به مدیریت ادامه دهند. مدیرانی که نسبت چندانی با درآمدزایی ندارند، علاقه ای به بازاریابی و ایجاد روش های تازه فراوری ثروت ندارند و در تمام طول دوران کاری، فقط یاد گرفته اند بودجه مصوب شده را خرج نمایند.

آنچه استقلال را درگیر بحران می نماید، نه فقط قراردادهای نجومی بازیکنان، که تاکتیک جدیدی است که مدیران استقلال پیش گرفته اند؛ شکایت! تیم کشتی در فینال لیگ درگیر مسائلی می گردد، مدیران باشگاه به فدراسیون کشتی شکایت می نمایند. مسئولان پیشین، پای هر قراردادی را امضا نموده اند، مدیران فعلی به کمیته اخلاق شکایت می نمایند. پس این همه اشتیاق برای رسیدن به جایگاه مدیریت در استقلال، برای چه بود؟ یعنی به جز شکایت به مراجع بالادستی، روش دیگری برای حل مسائل باشگاه سراغ ندارید؟

استقلال با ماجرای تمدید قرارداد وریا غفوری و اسنادی که در اختیار برخی رسانه ها قرار گرفته، وارد بحران تازه ای شده. بحرانی که احتمالاً دنباله دار خواهد بود و تبعات آن در روزهای آینده ادامه خواهد داشت. در این باره، حرف برای گفتن بسیار است که در مجالی مناسب به آن خواهم پرداخت اما در این مسأله تردیدی نیست که اگر این ماجرا هرچه سریع تر مدیریت نگردد، استقلال درست مثل فصل گذشته، درگیر حواشی سرانجام ناپذیری خواهد شد که آخر و عاقبتش چیزی جز ناکامی و شکست نیست.

ایران ورزشی

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6518

به "با صرفه جویی در غذا، می خواهید استقلال را اداره کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با صرفه جویی در غذا، می خواهید استقلال را اداره کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید