برگزاری سومین دوره مسابقات رالی شهری در قزوین

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین از برگزاری سومین دوره مسابقات رالی شهری استان قزوین توسط هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد.

برگزاری سومین دوره مسابقات رالی شهری در قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: سومین دوره مسابقات رالی شهری استان قزوین روز جمعه 29 آذر از ساعت 9 صبح الی 14 در سه کلاس حرفه ای ، همگانی و بانوان در مسیری به مسافت 60 کیلومتر در قزوین برگزار خواهد شد

محمدی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که در قالب نقشه خوانی و مسیریابی با حضور دو سرنشین شامل یک راننده و یک نقشه خوان در هر ماشین اجرا می شود، شرکت کنندگان بر اساس زمان بندی تا رسیدن به خط پایان ارزیابی می شوند.

او افزود: قبل از شروع این مسابقات یک دوره آموزشی نقشه خوانی برای متقاضیان برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در پایان مسابقه از آثار تاریخی شهر قزوین شامل کاخ موزه چهلستون و موزه اشیای تاریخی این شهر بازدید می کنند.

متقاضیان شرکت در این مسابقه می توانند برای ثبت نام به آموزشگاه گردشگری میزبان واقع در خیابان شهرداری ، کوچه خالقی، پلاک 12 مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33660055 تماس حاصل کنند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2709

به "برگزاری سومین دوره مسابقات رالی شهری در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سومین دوره مسابقات رالی شهری در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید