بهترین فصل سفر به قشم

به گزارش پرسینا بلاگ، قشم در هر چهار فصل سال زیبا و خواستنی است از این رو انتخاب بهترین فصل سفر به قشم انتخاب بین خوب و خوبتر خواهد بود. لذت بردن از آفتاب گرم زمستانی یا سپردن تن به آب در هوای شرجی تابستان، هر فصل را که برای سفر انتخاب کنید سفری پرماجرا و رویایی را خواهید داشت.

بهترین فصل سفر به قشم

برخی از مقاصد گردشگری زمان نمی شناسند و در هر فصل از سال که به آن ها سفر کنید می توانید سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. نیز با داشتن پکیجی کامل از تفریحات آبی و جاذبه های طبیعی در میان مقاصد همیشه بهار قرار می گیرد. در ادامه با بهترین فصل سفر به قشم و شرایط آب و هوایی هر فصل آشنا می شویم. ()

سفر به قشم در بهار

فروردین، اردیبهشت و خرداد 3 ماه ایده آل برای سفر به قشم هستند. تعطیلات نوروزی در فروردین ماه این فرصت را به گردشگران می دهد تا بدون دغدغه مرخصی و … یک هفته عالی و پرماجرا را در جزیره سپری کنند.

آب و هوای عالی در بهار طبیعت قشم را تماشایی و بی اغراق جادویی می کند. اگر به حیات وحش علاقه دارید با سفر به قشم در اواخر اردیبهشت ماه می توانید شاهد از تخم بیرون آمدن بچه لاک پشت های پوزه عقابی و حرکتشان به سوی دریا باشید.

همچنین طولانی بودن روزها باعث می شود تا فرصت بیشتری برای بازدید از جاذبه های طبیعی جزیره مانند دره ستارگان، جنگل های حرا، جزیره هنگام و … را در اختیار داشته باشید.

طبیعت بسیار زیبا، سواحل رویایی بازی های آبی، قایق سواری همراه با دیدن پایکوبی دلفین ها و … فصل بهار را به بهترین فصل سفر به قشم و لذت بردن از جاذبه های جزیره تبدیل کرده اند.

سفر به قشم در تابستان

جزیره قشم در تابستان گرم ترین روزهای خود را تجربه می کند اما گرمای هوا باعث نمی شود که تابستان را در میان لیست بهترین فصل سفر به قشم قرار ندهیم.

آفتاب گرم تابستان شنا در دریا را لذت بخش تر می کندو تفریحات آبی در این فصل به اوج خود رسیده و گردشگران می توانند بهترین روزهای تابستانی خود را تجربه کنند. غواصی، شنا، قشم گردی با لنج، جت اسکی و … از تفریحات آبی جزیره به شمار می فرایند.

از لذت شنا در تابستان که بگذریم، خرید کردن نیز در این فصل حال و هوایی دیگر دارد. مراکز خرید قشم و فروشگاه های درگهان در فصل تابستان حسابی سر لطف بوده و اجناسشان را با تخفیف بالا به فروش می رسانند. از این رو می توانید پس از گشت و گذار در جزیره، بازدید از جاذبه های طبیعی و لذت بردن از تفریحات آبی شب های خود را در مراکز خرید و فروشگاه ها بگذرانید.

پایین بودن قیمت بلیط هواپیما وهتل از دیگر مزایای سفر به قشم در فصل تابستان است.

سفر به قشم در پاییز

فصل پاییز خنک شدن دوباره هوا در قشم را به همراه دارد. از این رو بسیاری از گردشگران سه ماه مهر، آبان و آذر را بهترین فصل سفر به قشم می دانند.

فصل پاییز بهترین زمان برای قایق سواری و بازدید از دلفین ها به شمار می رود. در این زمان از سال دلفین ها بیشتر روزشان را در سطح آب سپری کرده و به هنرنمایی برای گردشگران مشغول اند.

البته در نظر داشته باشید که با خنک شدن هوا دریا کمی مواج تر شده و امکان شنا در تمامی ساعات روز به برخی از ساعات کاهش پیدا می کند اما همچنان می توان از اسکی بر روی آب، موج سواری و سایر تفریحات آبی لذت برد.

از آنجایی تور قشم در فصل پاییز طرفداران بیشتر نسبت به تابستان دارد قیمت بلیط هواپیما و هتل در این فصل کمی افزایش پیدا می کند.

سفر به قشم در زمستان

بسیاری زمستان را بهشت جزیره قشم می دانند. بنابراین اگر در مناطق سردسیر ساکن هستید و دلتان برای یک آفتاب گرم لک زده می توانید قشم را برای گذراندن تعطیلات زمستانی خود انتخاب کنید.

جزیره قشم مانند دیگر نقاط جنوبی کشور آب و هوایی استوانی دارد و در آن از بارش برف و باران خبری نیست. تمام تفریحات آبی جزیره در دسترس هستند و گردشگران می توانند از جنگل های حرا، جزیره هنگام، دره ستارگان، تنگه چاکوه و … در هوایی خنک و عالی بازدید کنند.

مراکز خرید قشم در فصل زمستان نیز مانند تابستان فروش فوع العاده دارند اگر در اواخر بهمن ماه به این جزیره سفر کنید می توانید یک خرید نوروزی عالی وبه صرفه داشته باشید.

سیتس سنتر با مجموعه الی از معروف ترین برندهای جهانی، پاسای سیمرغ با مراکز تریحی متنوع، مجتمع تجاری زمرد با اجناس عمده، بازارهای درگهان و فروشگاه های رنگارنگ سوغاتی با محصولاتی که به دست هنرمندان قشم ساخته شده اند از بهترین مراکز خرید جزیره یه شمار می فرایند.

بهترین فصل سفر به قشم

فصل بهار در قشم آب و هوایی سحرانگیز دارد، در تابستان می توانید تنی به آب زده و از فستیوال های خرید استفاده کنید، پاییز امکان بازدید از جاذبه های طبیعی در هوایی عالی را برایتان امکان پذیر کرده و زمستان نیز به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای گذارندن تعطیلات زمستانه به شمار می رود.

با این وصف هر چهار فصل سال را می توان بهترین فصل سفر به قشم دانست. در نهایت این که چه زمانی را برای سفر به این جزیره رویایی اختصاص دهید به هدفتان از سفر بستگی دارد. اما اگر به دنبال سفری مقرون به صرف به جزیره قشم هستید تابستان می تواند بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا برای شما باشد.

بیشتر بخوانید …

راهنمای سفر به جزیره قشم

عجایب هفتگانه قشم را می شناسید؟

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ستاره ونک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6627

به "بهترین فصل سفر به قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فصل سفر به قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید