بیش از 5 میلیارد برای پروژه های پلدختر هزینه شده است

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/لرستان سرپرست اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: بیش از 5 میلیارد برای پروژه های پلدختر هزینه شده است.

بیش از 5 میلیارد برای پروژه های پلدختر هزینه شده است

حشمت امان الهی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پروژه های ورزشی آسیب دیده بر اثر سیل 98 پلدختر، اظهار کرد: علیرغم اینکه کرونا که ورزش را تحت تاثیر خود قرار داده است پروژه های پلدختر را در اولویت کار خود قرار دادیم.

وی توضیح داد: برای ورزش برنامه داشته و خواهیم داشت، بازدید از پروژه های پلدختر انجام شد که اعلام شده بود پروژه ها برای هفته تربیت بدنی آماده افتتاح است اما بعد از بازدید اعلام کردیم که قابل افتتاح نیستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ایرادهای اساسی دارند تا جایی که بتوانیم کار خواهیم کرد و این در حالی است که اعتبار پروژه جذب شده است.

امان الهی اعلام کرد: مجموعه معمولان نیز چمن ایراداتی داشته است که برطرف خواهد شد و روشنایی آن برای حفظ امنیت پروژه قرار شد که انجام گردد.

وی اضافه نمود: چمن آن در تابستان به خاطر کمبود آب دچار تنش شده و شرایط چمن مساعد نبود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: مردم ورزش دوست پلدختر نیز حق دارند پروژه های ورزشی آنها سریعاً افتتاح شوند، دستور داده ایم که دیوار استادیوم تکمیل و چمن ترمیم گردد.

وی مطرح کرد: مشکل فاضلاب استخر این شهر هنوز پابرجاست و وارد خیابان می گردد؛ رایزنی هایی در این راستا صورت گرفته و قول داده شده که این مشکل برطرف گردد.

امان الهی اعلام کرد: 5 میلیارد و 700 میلیون تومان برای پلدختر از سرفصل اعتبارات سیل هزینه شده است.

وی اضافه نمود: برای تعمیرات اعتبارات آنچنان خاصی نداریم ولی رایزنی شده که جابجایی اعتباری انجام گردد. کوشش خود را خواهیم کرد که مشکل حل گردد و انتظار داریم که مسئولین ما را کمک نمایند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: بیش از 12 میلیارد برای پروژه های سیل پلدختر برآورد شده ولی 5 میلیارد و 700 میلیون تومان تأمین شده که اسناد خزانه 3 ساله بوده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6006

به "بیش از 5 میلیارد برای پروژه های پلدختر هزینه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 5 میلیارد برای پروژه های پلدختر هزینه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید