تاثیر باور نکردنی خروپف بر افزایش طلاق

به گزارش پرسینا بلاگ، دانشگاه کوئین کانادا طی انجام تحقیقاتی بر روی چندین زوج تاثیر خروپف در تخریب روابط زن و شوهر و در نهایت جدایی آنها را تایید کرد.

تاثیر باور نکردنی خروپف بر افزایش طلاق

یکی از نیازهای مهم بدن انسان، خواب است که به اندازه خوردن و آشامیدن، اهمیت دارد و همانطور که برآورده نشدن سایر نیازها می تواند برای بدن مضر باشد، نبود خواب کافی هم سلامت بدن را به خطر می اندازد. عوامل متعددی وجود دارند که می توانند موجب اختلال در خواب شوند، یکی از آنها خروپف کردن است که گاهی به شدت آزاردهنده می گردد.

معمولا در همه خانواده ها حداقل یک نفر وجود دارد که هنگام خواب خروپف می نماید و سبب اختلال خواب سایرین می گردد. کسانی که استراحت کافی ندارند مستعد ابتلا به اشتباهات بیشتری هستند، به آرامی فکر می نمایند و سطح بهره وری کمتری دارند.

اما نکته قابل توجه این است که در بعضی موارد گریز از خروپف اجتناب ناپذیر است و هیچ راهی برای فرار از آن وجود ندارد؛ مثلا زمانی که شریک زندگی تان خروپف می نماید، این موضوع گاهی حتی منجر به جدایی می گردد. خروپف شریک زندگی تان اغلب در خواب شما اختلال ایجاد می نماید و بیدار کردن همسرتان از خواب، سبب ناراحتی او شده و همین امر روی رابطه تان تاثیر خواهد داشت. در این شرایط زوجین از یکدیگر دور شده و رابطه شان آرام آرام رو به سردی می رود.

به دنبال آن فضای خانه منفی می گردد. یک فضای منفی در خانه می تواند منجر به استرس ، التهاب ، تغییر در اشتها و حتی ضعف سیستم ایمنی بدن و در نهایت منجر به بحث های طولانی می گردد.

دانشگاه کوئین کانادا به تازگی مطالعه ای را در زمینه تأثیرات خروپف بر روابط زن و شوهرها و همچنین سلامت افراد انجام داده است که بر مبنای آن، محققان دریافته اند که خروپف نه تنها تاثیر مستقیم بر شنوایی آنها داشته و سبب بروز آپنه خواب شدید می گردد، بلکه در پاره ای از موارد به دلیل آزردگی بسیار افراد و تاثیراتی که اختلالات خوابی بر رفتار و عملکرد آنها دارد، منجر به جدایی و طلاق می گردد.

طبق تحقیقات این دانشگاه، آسیبی که خروپف بر شنوایی افراد می گذارد معادل با آسیب خواب در کنار ماشین آلات صنعتی است. صداهای بلند همچنین می توانند فشار خون را بالا ببرند.

خبرنگاران

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2885

به "تاثیر باور نکردنی خروپف بر افزایش طلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر باور نکردنی خروپف بر افزایش طلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید