تاوکیو: می روم تا دورانی جدید برای تیم ملی ایتالیا شروع گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا با تأیید خبر استعفایش از همه هواداران آتزوری بابت ناکامی این تیم برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه عذرخواهی کرد.

تاوکیو: می روم تا دورانی جدید برای تیم ملی ایتالیا شروع گردد

به گزارش خبرنگاران، فشار رسانه ها و منتقدان روی کارلو تاوکیو برای استعفا از ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل ناکامی تیم ملی این کشور برای صعود به جام جهانی انتها کار خودش را کرد.

تاوکیو خبری که امروز (دوشنبه) رسانه های ایتالیایی درباره استعفای وی منتشر کردند را تأیید و خاطرنشان کرد کرد به کار خود به عنوان شخص اول فوتبال ایتالیا انتها خواهد داد.

تاوکیوی 74 ساله که ماه اگوست سال 2014 بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا نشست، امروز در جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایتالیا، گفت: من متأسفم و می روم چون در کارم شکست خوردم. من از همه ایتالیایی ها عذر می خواهم. الان زمان آن فرا رسیده است که فوتبال ایتالیا دوران تازه ای را شروع کند نه اینکه فقط این جایگاه ها را دور هم بچینیم و صحبت کنیم.

تاوکیو اضافه کرد: جاه طلبی های سیاسی و منفعت گرایی مانع از آن شد که ما با دلایل این ناکامی روبرو شویم و من در رویکرد بعضی از شما (اعضای هیئت رئیسه) متوجه تغییراتی شده ام.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3333

به "تاوکیو: می روم تا دورانی جدید برای تیم ملی ایتالیا شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاوکیو: می روم تا دورانی جدید برای تیم ملی ایتالیا شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید