تدریس نمایندگان کوراش ایران در ازبکستان

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از انتصاب محمدرضا نصیری نژاد رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش به سمت معاون آموزشی و پژوهشی انیسیتو بین المللی کوراش در دانشگاه تاشکند، بر اساس تقویم عملیاتی و آموزشی این مرکز بین المللی اقدام به برگزاری یک دوره کلاس مربیگری پیشرفته از تاریخ 24 مارس 2020 به مدت 10 روز در محل دانشگاه ملی تاشکند کرده است.

تدریس نمایندگان کوراش ایران در ازبکستان

در این دوره آموزشی علاوه بر نصیری نژاد که مدیر دوره فوق خواهد بود دو مدرس ایرانی هم حضور خواهند داشت. وحید پور اسفندیار که در زمینه آموزش تئوری اصول پایه و تمرینات اختصاصی گروه سنی پایه تدریس خواهند داشت و مصطفی دلیریان مسئول شورای فنی انجمن کوراش کشور و از قهرمانان بین المللی این رشته در مورد تاکتیک های کاربردی در مبارزات، قرار است آموزش های لازم را به هنرجویان ارائه نمایند.

در این دوره علاوه بر اساتید فوق، قهرمانان بزرگی حضور خواهند داشت، رشید سوبیروف دارنده چندین مدال المپیک و دنیا در رشته جودو که درحال حاضر نایب رئیس فدراسیون کوراش ازبکستان نیز می باشد و عبداله تنگریف قهرمان بزرگ سنگین وزن ازبکستان و مدالیست مسابقات المپیک و دنیا و سه مدرس دیگر از کشورهای روسیه، ایتالیا و تایوان، این دوره پیشرفته را تدریس خواهند کرد.

در این دوره براساس تفاهم فدراسیون دنیای کوراش و مرکز بین المللی کوراش هر کشور دو سهمیه برای هنرجویان خواهد داشت، که بر اساس تصمیم انجمن کوراش کشور رضا مهنان سرمربی تیم ملی بزرگسالان و محمد زندروحانی مربی تیم ملی جوانان در این دوره حضور خواهند داشت، ضمن اینکه انجمن در کوشش است که با کسب دو سهمیه بیشتر مربیان برتر مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر را نیز به این دوره بین المللی اعزام نماید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3122

به "تدریس نمایندگان کوراش ایران در ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدریس نمایندگان کوراش ایران در ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید