تصمیمات درتوچال براساس پروتکل ستادکروناست، هدف کمک به مربیان است

به گزارش پرسینا بلاگ، مرتضی ساوه شمشکی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص گلایه برخی مربیان در پیست اسکی توچال گفت: در ابتدا باید تاکید کنم که تمام تلاش هیات اسکی استان تهران کمک به مربیان و داوران است. من خودم به عنوان مسئول هیات، یکی از مربیان و مدرسان اسکی هستم و خودم را از این خانواده می دانم و با مشکلاتشان آشنا هستم.

تصمیمات درتوچال براساس پروتکل ستادکروناست، هدف کمک به مربیان است

وی افزود: همه من را می شناسند و در سال های که توفیق خدمت به مربیان را داشتم تلاش کردیم تا به مربیان ارزش و ارج فراوانی گذاشته شود که مربیان مدرسه اسکی توچال پیشتاز هم هستند، چرا که به عنوان مثال بدون یک ریال هزینه حتی هزینه پارکینگ ورودی توچال و تله کابین به صورت اختصاصی خود را به محل تمرین و فعالیتشان می رسانند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در آیین نامه ستاد کرونا برای مدرسه اسکی در شرایط قرمز و نارنجی تعطیلی لحاظ شده است و وقتی مدرسه اسکی تعطیل باشد فعالیت مربیان نیز پیرو آن تعطیل خواهد بود اما با این وجود ما با ارتباطات و تعامل با دوستان عنوان کردیم که با توجه به شرایط سخت موجود، مربیان بتوانند خارج از فضای بسته به تدریس بپردازند و برای رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از ازدحام حداکثر با یک شاگرد کار کنند. ضمن اینکه در حال تلاش هستیم یک شاگرد را به دو نفر برسانیم که البته این افزایش به شرط ضمانت مربی برای حفظ فاصله اجتماعی و پروتکل های موجود خواهد بود.

ساوه شمشکی شرح داد: جا دارد عنوان کنم که شرکت تله کابین توچال هم نهایت همکاری و تعامل را با مربیان دارد تا جایی که کمتر پیستی را در کشور سراغ دارم که چنین خدمات و تخفیف های فراوان را برای مربیان در نظر بگیرد. به عنوان مثال در سایر پیست ها مربیان مبلغی هرچند اندک را برای ورود به پیست می پردازند اما در توچال مربیان مدرسه اسکی توچال به صورت کاملاً رایگان به پیست می فرایند. این در حالی است که توچال همچون سایر پیست ها هزینه های فراوانی از دستگاه برفکوب، تله کابین، تله سیژ، رستوران و … دارد و پیست را به صورت کاملاً آماده در اختیار مربیان قرار می دهد. به عنوان مثال حق الزحمه متوسط یک مربی درجه یک روزانه 420 هزار تومان است و از این مبلغ تنها 40 هزار تومان به پیست می دهد.اگر تدریس ساعتی را در نظر بگیریم حق الزحمه 80 هزار تومان است که 72 هزار تومان آن به مربی اختصاص دارد، یعنی مربیان صاحب 90 درصد هزینه تدریس هستند و با این شرایط اعتراض نسبت به مجموعه تله کابین توچال بی انصافی است چرا که من شاهد هستم رفتار با مربیان خوب و تعامل همیشه برقرار است. پرسنل توچال بسیار زحمتکش هستند و از مربیان انتظار داریم به آنها خدا قوت هم بگویند. البته بنظرم افرادی در حال شیطنت هستند و برخی با توجیه و دلایل خود سعی دارند مربیان را تحریک کنند چرا که قانون تعیین است و هر رویکردی وجود داشته بر اساس پروتکل های اعلامی از ستاد کرونا بوده است و هیچ سلیقه یا تصمیم شخصی وجود ندارد.

وی افزود: توچال می تواند مثل بسیاری از پیست ها اعلام کند من تنها 20 مربی می خواهم و یک لیست از فدراسیون بگیرد ولی پیست اسکی توچال هرگز این رویکرد را نداشته است. اگر کسی بخواهد از شرایط موجود ناراحت باشد بخش اجاره تجهیزات اسکی در توچال است که ماهیانه ده ها میلیون اجاره می دهد و حالا به علت ممنوعیت اجاره لوازم اسکی به شدت متضرر شده است.

ساوه شمشکی در خصوص تمدید کارت های مربیگری نیز عنوان کرد: لازم به ذکر است که بیان کنم صدور و تمدید کارت های مربیگری در سامانه فدراسیون اسکی انجام می شود و هیچ ارتباطی به هیات اسکی استان تهران ندارد. هزینه های دریافتی از مربیان نیز از طریق درگاهی در همین سامانه به حساب فدراسیون اسکی واریز می شود.

رئیس هیات اسکی استان تهران بیان نمود: فدراسیون یا هیات اسکی که پیست ندارد، ما فقط حلقه ارتباطی بین پیست و مربیان هستیم و تلاشمان هم همیشه حل مسائل مربیان بوده است. بنابراین این انتظار را دارم تا کمی با انصاف به وقایع و رویدادها نگاه شود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6245

به "تصمیمات درتوچال براساس پروتکل ستادکروناست، هدف کمک به مربیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات درتوچال براساس پروتکل ستادکروناست، هدف کمک به مربیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید