تصویر کیهان در روز تولد شما ، پروژه هایی از ناسا

به گزارش پرسینا بلاگ، در این روزهای قرنطینه بعضی سرگرمی های آنلاین وایرال شده اند که خالی از لطف نیستند. یکی از این سرگرمی ها، پروژه های تعاملی ناسا به مناسبت سی امین سالگرد استفاده از تلسکوپ فضایی هابل است.

تصویر کیهان در روز تولد شما ، پروژه هایی از ناسا

خبرنگاران، فاطمه عباسی؛ وبسایت رسمی ناسا، به مناسبت سی امین سالگرد پرتاب هابل، یکی از بزرگترین و توانمندترین تلسکوپ های نوری دنیا، پروژه های تعاملی متنوعی با مشارکت علاقه مندان به نجوم آماتوری برگزار می نماید.

تلسکوپ فضایی هابل که از آوریل 1990 به فضا پرتاب شده، در طول شبانه روز و در تمام ایام هفته (247) مشغول کاوش و تصویربرداری از کیهان است؛ بنابراین در هر روز، از جمله روز تولد شما، منظره ای شگفت از کیهان را ثبت نموده است.

شما می توانید با ورود به این لینک و وارد کردن تاریخ تولد خود، به میلادی، تصویری که هابل در روز مورد نظر شما ثبت نموده است را به همراه توضیحی مختصر مشاهده کنید. همچنین می توانید تصویر روز تولد خود را با هشتگ Hubble30 در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و تصاویر زیبایی که مربوط به دیگر ساکنان این کره خاکی است را مشاهده کنید تا همگی سی امین جشن تولد هابل را جشن بگیریم.

محل ورود روز و ماه مورد نظر شما

همچنین اگر یک تلسکوپ آماتوری دارید در این ماه (آوریل) می توانید تصاویری از اجرامی که هابل در کیهان مشاهده نموده است، از جمله اجرام مسیه و کالدول، را مشاهده و ثبت کنید. بهتر است از یک تلسکوپ با قطر حداقل شش اینچ بهره ببرید. فهرست این اجرام به همراه توضیحاتی مختصر در این لینک قابل مشاهده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3931

به "تصویر کیهان در روز تولد شما ، پروژه هایی از ناسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر کیهان در روز تولد شما ، پروژه هایی از ناسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید