تیم فوتبال فجر سپاسی رکورد دار لیگ دسته یک کشور شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عصر یکشنبه تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی در چارچوب بازی های هفته سی ام این رقابت ها سریال نبردن هایش را به عدد 13 رساند.

تیم فوتبال فجر سپاسی رکورد دار لیگ دسته یک کشور شد

فجری ها که مقابل بادران تهران سه بر یک نتیجه را واگذار کردند، با این باخت شأن 13 هفته متوالی است که رنگ پیروزی را ندیده اند.

نماینده دسته اولی فوتبال شیراز با آغاز نخستین قسمت از این سریال نتیجه نگرفتن هفته ها هواداران شیرازی را چشم انتظار برد نگه داشتند تا امید صعود به لیگ برتر را از آنها بگیرند.

فجری ها در این چهار هفته باقیمانده باید چهار امتیاز بگیرند تا خیال خود و هواداران را از بابت بقا در لیگ آزادگان آسوده سازند آنها با 39 امتیاز در رده دهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان جای دارند و فاصله شأن تا تیم یکی مانده به آخر جدول 9 امتیاز است بنابراین برای بقا نیازمند چهار امتیاز دیگر هستند.

مسابقه بعدی فجری ها در شیراز برابر نود ارومیه برگزار می شود. باید دید در ایستگاه سی و یکم جام آزادگان، پیروزی شاگردان داوود مهابادی اکران می شود یا قسمت چهاردهم سریال نتیجه نگرفتن آنها را شاهد خواهیم بود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4891

به "تیم فوتبال فجر سپاسی رکورد دار لیگ دسته یک کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال فجر سپاسی رکورد دار لیگ دسته یک کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید