جان بولتون: ترامپ شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست

به گزارش پرسینا بلاگ، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا بیان کرد که دونالد ترامپ شایسته سمت رئیس جمهوری ایالات متحده نیست.

جان بولتون: ترامپ شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفت وگو با شبکه ای بی سی نیوز گفت که ترامپ شایستگی ریاست جمهوری این کشور را ندارد.

مشاور سابق ترامپ اضافه نمود: فکر نمی کنم که ترامپ شایسته رئیس جمهوری آمریکا باشد..فکر نمی کنم که ترامپ برای انجام وظیفه، شایستگی لازم را داشته باشد.

جان بولتون در ادامه نقدها خود از رئیس جمهور آمریکا گفت که ترامپ گزینه مناسبی برای مقام ریاست جمهوری آمریکا نیست و فقط به دنبال انتخاب مجدد در انتخابات پیش روی است.

وی با اشاره به عکس دریافت دونالد ترامپ در کنار رهبر کره شمالی گفت که او در ملاقات با کیم جونگ اون فقط به همان ژست دریافت و عکس دریافت فکر می کرد ونه بیشتر.

این اظهارات جان بولتون در حالی عنوان می گردد که وی سعی دارد با انتشار کتاب جدید خود، خاطرات خود را از کار با ترامپ بازگو کند؛ هر چند ترامپ سخت در کوشش است تا مانع انتشار این کتاب بولتون گردد.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه در واکنش به کتاب جدید جان بولتن مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در توئیتی نوشت: کتاب بسیار خسته کننده جان بولتون پر از دروغ و داستان های ساختگی است.

ترامپ اضافه نمود: همه چیز درباره من خوب گفته شده بود تا اینکه من او را از کار اخراج کردم. او یک احمق ملال آور است. او فردی است که فقط خواستار جنگ است. هرگز سرنخی پیدا نکرد.

بولتون که از سیاستمداران نومحافظه کار آمریکا محسوب می گردد، از آوریل 2018 (فروردین 97) در کابینه دونالد ترامپ به عنوان مشاور امنیت ملی مشغول فعالیت شده بود.

ان بولتون در سپتامبر سال گذشته میلادی (شهریور 98) به دلیل اختلاف نظر با دونالد ترامپ از سمت خود برکنار شد و جای خود را به رابرت اوبرایان داد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4657

به "جان بولتون: ترامپ شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان بولتون: ترامپ شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید