جای مجیدی در تیم امید خالی است، بازیکنان مراقب موبایل باشند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی پروین امروز به همراه جواد زرینچه در تمرین تیم فوتبال امید حاضر شد. پروین در حاشیه این تمرین به خبرنگاران گفت: همین الان به بچه های تیم گفتم که باید همگی دست به دست هم دهیم تا این تیم بعد از 40 سال به المپیک برسد. اگر هم نرود، چهار سال دیگر با تیم تیم سالنی برود.

جای مجیدی در تیم امید خالی است، بازیکنان مراقب موبایل باشند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: الان همه اهالی فوتبال باید یاری نمایند مخصوصا باشگاه ها. اگر باشگاه ها بازیکنان را به حمید استیلی بدهند، این تیم می تواند به المپیک برود. باید مراقب باشیم و خوب کار کنیم. یکی از مهمترین چیزهایی که بازیکنان باید رعایت نمایند موبایل است. این را باید خیلی مراقب باشند.

وی توضیح داد: اگر جای فدراسیون باشم لیگ را تعطیل می کنم ولی بازیکنان را به تیم امید می دهم. البته 10 بار گفتیم ولی کسی گوش نکرد.

پروین با اشاره به پتانسیل تیم فوتبال امید یادآور شد:: پتانسیل تیم امید خیلی خوب است. بازیکنان تیم امید سرحال در لیگ بازی می نمایند. اگر باشگاه ها یاری نمایند به المپیک می رویم.

پیشکسوت فوتبال ایران به جدایی سرمربی پیشین تیم امید هم اشاره نمود و گفت:جای فرهاد مجیدی در تیم امید خیلی خالی است. او خیلی زحمت کشیده است. خیلی دلم می خواست فرهاد کنار حمید (استیلی) می بود. اختلاف نظر است دیگر.

پروین درباره حمید استیلی هم یادآور شد: حمید هم چندین سال است مربیگری می نماید. به نظرم کسانی که فوتبالیست بودند راحت تر می توانند تیم را اداره نمایند. حمید هم یکی از آنها است.

خبرنگاری از علی پروین درباره تاثیر مخرب موبایل و فضای مجازی بر بازیکنان پرسید که اسطوره فوتبال ایران از پاسخ به این سئوال خودداری کرد و گفت: از این سئوالات پیچاندنی نپرسید!

ادامه دارد...

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2774

به "جای مجیدی در تیم امید خالی است، بازیکنان مراقب موبایل باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای مجیدی در تیم امید خالی است، بازیکنان مراقب موبایل باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید