جذب 250 میلیارد ریال برای تکمیل شهرک های صنعتی

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: 250 میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه و تکمیل زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان و بهبود امکانات خدماتی در امسال جذب شد.

جذب 250 میلیارد ریال برای تکمیل شهرک های صنعتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مصطفی آمره دوشنبه 25 آذر با اعلام این خبر اضافه کرد: این منابع اقتصادی برای اجرای عملیات برق رسانی، گازرسانی، اصلاح شبکه های آب، تامین روشنایی، زیرسازی و آسفالت م خیابان ها و محوطه سازی نواحی و شهرک های صنعتی در امسال هزینه شده است.

وی ادامه داد: مجموعه قراردادهای زیرساختی شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی از محل اعتبارات داخلی این شرکت در امسال 800 میلیارد ریال است که تا به امروز بیش از 250 میلیارد ریال جذب و بقیه نیز تا آخر سال جذب می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی اعلام کرد: اگر چه شهرک های صنعتی خیرآباد، ساوه و زرندیه بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران است اما، تامین زیرساخت برق، گاز، آب و راه دسترسی، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان و ارایه مشوق های مختلف می تواند انگیزه لازم را برای سرمایه گذاران ایجاد کند که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

آمره گفت: 60 واحد تولیدی جدید امسال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 300 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی ایجاد شده که تا کنون بیش از 800 فرصت شغلی فراهم نموده است. همچنین 190 قرارداد واگذاری زمین به میزان 136 هکتار امسال در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان هدفگذاری شده که تا کنون 155 قرارداد منعقد و 90 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده و این شرکت در تمامی شاخص ها از برنامه مصوف جلوتر است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2770

به "جذب 250 میلیارد ریال برای تکمیل شهرک های صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 250 میلیارد ریال برای تکمیل شهرک های صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید