جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا جمع آوری یاری های مردمی در قالب جشن نیکوکاری با راه اندازی پویش مردمی عیدی برای همه به صورت مجازی اجرا می گردد.

جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران محمود همت از شروع جمع آوری یاری های مردمی در قالب جشن نیکوکاری اطلاع داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های موجود سال جاری جمع آوری یاری های مردمی در قالب جشن نیکوکاری برای تامین پوشاک و ملزومات نوروزی دانش آموزان نیازمند استان در آستانه سال نو از 14 اسفندماه به صورت غیرحضوری انجام می گردد.

وی به روش های پرداخت یاری های مردمی اشاره نمود و اضافه نمود: علاقمندان می توانند به وسیله کد ussd درگاه های بانکی با شماره گیری کد دستوری #10548877 با تلفن همراه نسبت به پرداخت یاری های خود اقدام نمایند.

همت گفت: همچنین امکان پرداخت الکترونیک یاری های مردمی به وسیله اپلیکیشن های سکه، ایوا و سنا فراهم شده که علاقمندان می توانند با دریافت رایگان این اپلیکیشن ها و نصب آن بر روی تلفن همراه از قسمت نیکوکاری یاری های خود را پرداخت نمایند.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان اضافه نمود: واریز یاری های نقدی به حساب صندوق امداد ولایت به شماره 0110769749001 با شناسه واریز 880356136 و یا شماره کارت 6037997950165242 به نام صندوق امداد ولایت از دیگر روش های پرداخت در جشن نیکوکاری است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6695

به "جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید