حناچی: گذر از دوره بحران کرونا در پایتخت، یواش: جان باختن 574 نفر در ترکیه به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش پرسینا بلاگ، شهردار تهران و شهردار آنکارا ظهر امروز با موضوع مقابله با کرونا به شکل مجازی با یکدیگر ملاقات کردند.

حناچی: گذر از دوره بحران کرونا در پایتخت، یواش: جان باختن 574 نفر در ترکیه به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار ، پیروز حناچی شهردار تهران در گفت وگوی مجازی خود با منصور یواش شهردار آنکارا با ابراز امیدواری نسبت به ریشه کنی کرونا و بازگشت آرامش و سلامت به مردم شهر های کشور های درگیر با این ویروس گفت: شرایط ما به مانند دیگر شهر های کشور های درگیر با این ویروس نیست و آن هم به دلیل آن است که در کنار مبارزه با ویروس کرونا ما با تحریم نیز روبرو هستیم.

شهردار تهران اضافه نمود: ما باید اعلام کنم که ما در شهرداری تهران روز های بحرانی ابتدای شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشتیم.

منصور یواش شهردار آنکارا در ادامه این گفت وگو با اشاره به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه گفت:27 هزار نفر از مردم ترکیه در به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد 574 نفر جان خود را در مقابله با این ویروس از دست دادند.

شهردار انکارا اضافه نمود: در شهر آنکارا که شهر سوم ترکیه است تعداد 820 مبتلا به ویروس کرونا گزارش شد که از این تعداد 19 نفر جان خود را از دست دادند.

مطالبه و وصول سهم شهرداری تهران از اعتبارات مصوب مدیریت بحران کرونا

شهردار تهران با اشاره به یاری های ترکیه گفت: باید از اینجا به دلیل یاری های ارسالی از ترکیه به سمت ایران تشکر کنم و تشکر دیگر من از شما به این دلیل است که تجربه های دیگر کشور ها را برای مقابله با کرونا جمع آوری و اعلام کردید.

شهردار ترکیه اضافه نمود: بر اساس مصوبه هیئت دولت ظرفیت مسافرگیری در اتوبوس ها به نصف کاهش پیدا نموده است و از سوی دیگر ورود مسافران بدون ماسک ممنوع است.

حناچی اضافه نمود: ما در شهرداری تهران کوشش بسیاری برای ضد عفونی ایستگاه ها و ناوگان حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس و مترو) انجام دادیم و در کنار آن برای اعلام همبستگی جهانی جهت مقابله با کرونا طرحی را به شکل ویدیو مپینگ در میدان آزادی که در آن به شعر بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند اشاره کردیم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3999

به "حناچی: گذر از دوره بحران کرونا در پایتخت، یواش: جان باختن 574 نفر در ترکیه به دلیل ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی: گذر از دوره بحران کرونا در پایتخت، یواش: جان باختن 574 نفر در ترکیه به دلیل ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید