خبرنگاران برگزاری جشن گلریزان با استفاده از فضای مجازی در یزد

به گزارش پرسینا بلاگ، یزد- خبرنگاران - مدیرعامل ستاد دیه یزد گفت: امسال برای نخستین بار تصمیم گرفته شد، همزمان با آغاز ماه رمضان جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا بدون تجمع مردم در فضای مجازی برگزار شود.

خبرنگاران برگزاری جشن گلریزان با استفاده از فضای مجازی در یزد

اسلام افشون عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این جشن با همکاری خیران و همراهی مردم برای جمع آوری کمک های مادی برای آزادی زندانیان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مردم می توانند با شماره گیری کد دستوری ستاد دیه (#11336655) مبلغ مدنظر خود را برای آزادی مددجویان زندانی واریز کنند.

در سال 1398 برای آزادی 260 محکوم مالی جرایم غیرعمد 73 میلیارد ریال توسط خیران پرداخت شد.

هم اکنون 225 زندانی جرایم غیرعمدمالی در زندان های استان بسر می برند که برای آزادی آنها 598 میلیارد ریال نیاز است.

یزد یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که هم اکنون حدود چهار هزار نفر در ندامتگاه های استان دوره محکومت خود را که طی می کنند که جرم بیشتر این افراد که شهروندان سایر استان ها هستند، در ارتباط با مواد مخدر است .

یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام نمود: تا به امروز 82 هزار و 211 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدندو با فوت 87 نفر در 24 ساعت گذشته، پنج هزار و 118 تن جان خود را از دست دادند.

کیانوش جهانپور اعلام نمود: از دیروز تا امروز(31 فروردین 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و 343 بیمار جدید در کشور شناسایی شدند .

وی اضافه نمود: تا به امروز 57 هزار و 23 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شدند و سه هزار و 456 بیمار تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: تا به امروز 341 هزار و 662 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شد و اگرچه نزول تدریجی مبتلایان جدید مشاهده می شود، اما همه هشدارها به قوت خود باقی است. با فاصله گذاری هوشمند و بازگشت مشاغل ضروری، امکان دارد ترددها افزایش پیدا کند و در نتیجه رعایت فاصله گذاری ضروری است و استفاده از ماسک های خانگی می تواند کمک کند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4186

به "خبرنگاران برگزاری جشن گلریزان با استفاده از فضای مجازی در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری جشن گلریزان با استفاده از فضای مجازی در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید