خبرنگاران تمرین های خانگی بانوی المپیکی بوشهر

به گزارش پرسینا بلاگ، بوشهر- خبرنگاران- بانوی تیرانداز بوشهری که آبان ماه 98 سهمیه المپیک را کسب کرد گفت: با شیوع ویروس کرونا تمرین های خود را در خانه ادامه می دهم.

خبرنگاران تمرین های خانگی بانوی المپیکی بوشهر

فاطمه کرم زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: از 10 سالگی تیراندازی را به صورت حرفه ای آغاز کردم و 10 سال است که عضو تیم ملی ایران هستم.

وی اضافه کرد: سهمیه المپیک توکیو را در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان 98 در کشور قطر برگزار گشت در رشته خفیف کسب کردم.

تیرانداز المپیکی بوشهری به استعدادهای بانوان بوشهری در تیراندازی اشاره کرد و ادامه داد: بوشهر ظرفیت بالایی برای پرورش تیراندازان حرفه ای دارد اما سالن و امکاناتی که استان بوشهر در این رشته تخصصی دارد بسیار محدود است و زمان کمی در اختیار تیرانداز قرار می گیرد.

کرم زاده اضافه کرد: تیراندازی رشته ای کامل تخصصی است و نیاز به امکانات استاندارد دارد و در صورتی که یک سالن پیشرفته در استان بوشهر احداث شود می تواند بانوان تیرانداز بسیاری را به تیم ملی برساند.

وی گفت: با اینکه اکنون امکانات در بوشهر نسبت به 10 سال گذشته که من فعالیت در این رشته را آغاز کردم خیلی بهتر شده است اما برای این حجم از علاقه مندان بسیار کم است.

تیرانداز 21 ساله بوشهری خاطرنشان کرد: تنها حامی من در طول 10 سال فعالیت قهرمانی و کسب افتخارات بین المللی در تیراندازی خانواده ام بود و تنها دستمزدی که در این دهه فعالیت حرفه ای دریافت کرده ام همین حقوقی است که کمیته ملی المپیک به من داد.

کرم زاده اضافه کرد: تنها پس از کسب سهمیه المپیک استاندار بوشهر و پارس جنوبی از من تقدیر کردند.

کسب مدال های برنز تیمی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت و ایران در سال 2013، نقره تیمی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان اسپانیا در سال 2014، طلای تیمی قهرمانی آسیا در رشته بادی و طلای انفرادی و شکستن رکورد ایران در رشته خفیف درازکش در سال 2015، طلای تیمی و نقره انفرادی در رشته خفیف، طلای تیمی و نقره انفرادی در مسابقات قهرمانی آسیا هند در سال 2015، مدال برنز انفرادی در رشته بادی و مدال برنز تیمی دررشته خفیف در تورنمنت بین المللی آلمان در سال 2016، نقره تیمی در مسابقات آسیایی جوانان ژاپن در سال 2016، برنز و نقره تیمی و کسب سهمیه المپیک در مسابقات آسیایی قطر در سال 2019 و طلا و نقره انفرادی در رشته های میکس و بادی در مسابقات آزاد دانمارک در سال 2019 بخشی از افتخارات تیرانداز پرافتخار بوشهری در سه سطح نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4434

به "خبرنگاران تمرین های خانگی بانوی المپیکی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمرین های خانگی بانوی المپیکی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید