خبرنگاران نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه است

به گزارش پرسینا بلاگ، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه است و این مهم باید در محیط های کاری و خانواده ها ترویج و باور به آن تثبیت گردد.

خبرنگاران نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه است

سیدعلی آقازاده روز دوشنبه در ششمین اجلاس استانی نماز بر پیوند خانه، مدرسه و مسجد در این زمینه تاکید نمود و اضافه نمود: ترویج نماز، سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی است و اکنون که جامعه با آسیب های اجتماعی احاطه شده باید در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: تعامل و هم افزایی دستگاه های متولی و مراکز فرهنگی برای تدوین برنامه جامع، راهبری موثر برای پیوند واقعی مدرسه، مسجد و خانه است که باید مورد توجه مسولان قرار گیرد.

آقازاده اضافه نمود: خانواده باید اقامه نماز را در تربیت فرزندان سرلوحه قرار دهد و حوزه های علمیه و دانشگاه ها در فراوری نظامنامه کارآمد برای تعامل مسجد، مدرسه و خانه نقش موثری دارند.

وی گفت: سازمان های مردم نهاد در کنار دیگر فعالیت های خود در ترویج فرهنگ نماز و تقویت سه ضلع مسجد، مدرسه و خانه نقش مثبتی دارند زیرا مسجد مرکز انواع فعالیت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، سرگرمی، ورزشی و کارآفرینی است.

وی اضافه نمود: خدواند نماز را قرار داده تا با اقامه آن جان خود را از آلودگی ها پالایش کنیم چرا که این فریضه در میان نعمت های الهی برجستگی های ارزشمندی دارد.

استان مرکزی 12 شهرستان و 33 شهر دارد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6890

به "خبرنگاران نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید