خبرنگاران پوتین غیرمستقیم دیپلمات های آمریکا در روسیه را همجنسگرا خواند

به گزارش پرسینا بلاگ، مسکو - خبرنگاران - رئیس جمهوری روسیه بطور غیرمستقیم دیپلمات های آمریکا در روسیه را همجنسگرا خواند.

خبرنگاران پوتین غیرمستقیم دیپلمات های آمریکا در روسیه را همجنسگرا خواند

به گزارش دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، ولادیمیر پوتین روز جمعه در گفت وگو با اعضای گروه کاری اصلاح قانون اساسی روسیه که به صورت مجازی برگزاری شد در واکنش به اظهارات رئیس کمیسیون سیاست گذاری شورای فدراسیون که به نصب نماد همجنس گرایی بر نمای ساختمان سفارت آمریکا در مسکو اشاره کرد، گفت: آنها (دیپلمات های آمریکایی) با این کار نشان دادند که چه کسانی در این ساختمان کار می کنند.

الکسی پوشکوف رئیس کمیسیون سیاست گذاری شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) گفت که روز 24 ماه ژوئن همزمان با همه پرسی در روسیه نماد همجنس گرایی بر سر در ساختمان سفارت آمریکا در مسکو نصب شد.

پوتین پرسید: چه کسانی در این ساختمان کار می کنند؟

پوشکوف گفت: امریکایی ها و دیپلمات های این کشوور.

پوتین گفت: بسیار خب، بهتر؛ آنها با این کار خود نشان دادند که چه کسانی در این ساختمان کار می کنند؛ مساله چندان وحشتناک نیست.

وی ادامه داد: ما بارها در این باره صحبت کردیم. موضع ما معلوم است و بارها اعلام کردیم و خاطرنشان می کنم که در روسیه محدودیت حقوق بر اساس نشانه های نژادی و جنسی و ملی و مذهبی وجود ندارد.

گفتنی است سفارت آمریکا چند روز پیش در دو نوبت نماد همجنس گرایی بر نمای ساختمان خود نصب کرد و انگلیس نیز به نشانه پیروی از آمریکا این نماد را بر فراز سفارت خود در مسکو برافراشت موضوعی که سخنگوی رئیس جمهوری روسیه به آن انتقاد کرد.

اقدام آمریکایی ها و انگلیسی ها همزمان با برگزاری همه پرسی در روسیه صورت گرفت، همه پرسی که در آن ازدواج امری میان زن و مرد لحاظ شده است نه میان دو همجنس.

ضمن اینکه همجنس گرایی در روسیه امری غیراخلاقی و ضد دینی است و هرگونه تبلغ آن جریمه سنگین در پی خواهد داشت که از 16هزار تا 160 هزار دلار می تواند متخلفین را در بر بگیرد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4812

به "خبرنگاران پوتین غیرمستقیم دیپلمات های آمریکا در روسیه را همجنسگرا خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پوتین غیرمستقیم دیپلمات های آمریکا در روسیه را همجنسگرا خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید