خبرنگاران یاری های مردمی در خلخال به آزادی زندانیان اقتصادی از مرز یک میلیارد ریال گذشت

به گزارش پرسینا بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - رییس دادگستری خلخال گفت: برغم نبود امکان برگزاری جشن گلریزان، میزان یاری های مردم خیر این شهرستان برای آزادی زندانیان اقتصادی رو به افزایش بوده و از مرز یک میلیارد ریال گذشته است.

خبرنگاران یاری های مردمی در خلخال به آزادی زندانیان اقتصادی از مرز یک میلیارد ریال گذشت

علی رمضان پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری مردم مومن خلخال 880 میلیون ریال برای آزادی زندانیان اقتصادی به وسیله فضای مجازی یاری کردند، اضافه نمود: جمع آوری یاری های مردمی رو به افزایش است.

وی بیان نمود: برای آزادی 15 زندانی اقتصادی و جرایم غیرعمد در این شهرستان مبلغ قابل توجهی احتیاج است و خیران می توانند به وسیله پرداخت یاری های خود با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این امر خیر مشارکت نمایند.

رییس دادگستری خلخال اظهارداشت: این شهرستان از مناطق پیشتاز استان اردبیل در یاری به آزادسازی زندانیان اقتصادی بوده و ستاد دیه سه سال متوالی رتبه برتر استان را از لحاظ میزان یاری های جمع آوری شده در جشن های گلریزان کسب نموده است.

وی اضافه نمود: در جشن گلریزان سال گذشته مردم خلخال یک میلیارد و 400 میلیون ریال به آزادی زندانیان اقتصادی یاری نموده و با یاری های ستاد دیه استان و کشور زمینه آزادی 25 زندانی اقتصادی با بدهی 16 میلیارد ریالی فراهم شد.

رمضان پور گفت: سال جاری آیین های احسان و مجالس ترحیم به دلیل بیماری کرونا برگزار نمی گردد و مردم می توانند بخشی از هزینه های این مجالس را به آزادی این زندانیان اختصاص دهند.

رییس دادگستری خلخال از خیرین خواست یاری های نقدی خود را به وسیله شماره کارت 6273817010044471 بنام یاوران ستاد دیه شهرستان خلخال و یا به وسیله درگاه اینترنتی www.idpay.ir/setad-diye-khalkhal واریز نمایند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4545

به "خبرنگاران یاری های مردمی در خلخال به آزادی زندانیان اقتصادی از مرز یک میلیارد ریال گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یاری های مردمی در خلخال به آزادی زندانیان اقتصادی از مرز یک میلیارد ریال گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید