خطری که از بیخ گوش اتوئو گذشت؛ مهاجم کامرونی سابق بارسلونا و اینتر دچار سانحه رانندگی شد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم کامرونی سابق بلوگرانا و نراتزوری دچار سانحه رانندگی شده است.

خطری که از بیخ گوش اتوئو گذشت؛ مهاجم کامرونی سابق بارسلونا و اینتر دچار سانحه رانندگی شد

به گزارش خبرنگاران، ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی سابق باشگاه های اینتر، بارسلونا و چلسی دچار یک سانحه رانندگی شده است. ساموئل اتوئو در کشور کامرون دچار یک سانحه رانندگی شد. خودروی وی با یک اتوبوس برخورد داشت، آسیب زیادی به اتوموبیل این مهاجم کامرونی وارد شده است. طبق ادعای BBC، حال اتوئو خوب است و آسیب جدی به او وارد نشده است.

گفته می شود در حالی که ساموئل اتوئو صبح یکشنبه از یک مراسم عروسی باز می گشته در کامرون دچار یک سانحه رانندگی شده و به نظر می رسد که شانس با ستاره سابق بارسلونا همراه بوده است. اگرچه شرایط اتومبیل ساموئل اتوئو اصلاً جالب نیست و کاملا نشان می دهد که او یک تصادف بسیار شدید را تجربه کرده است اما گزارش شده که بلافاصله بعد از این اتفاق اتوئو به بیمارستان منتقل شده و مراحل درمانی را پشت سر گذاشته است؛ موضوعی که باعث شد حال او در حال حاضر خوب باشد.

یک روزنامه نگار کامرونی درباره اتفاق رخ داده توییتی منتشر کرد و نوشت: ساموئل اتوئو در ماشین له شده حضور داشت اما من می توانم تایید کنم که حال او خوب است. ما دوباره باهم صحبت کردیم. پزشکان معاینات اضافی را انجام می دهند و از او مراقبت می کنند. از طرف دیگر فرانس فوتبال نیز گزارش داده که مهاجم سابق بارسلونا از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده اما اکنون در شرایط خوبی به سر می برد.

عملکرد درخشان یوسوفا موکوکو در دورتموند چشم بسیاری از اهالی فوتبال را به خود خیره کرده است. حالا ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است این باشگاه باید یوسوفا موکوکو، ستاره آینده دار و جوان دورتموند را به عنوان جانشین بلند مدت لیونل مسی هدف خود قرار دهد.

این بازیکن 15 ساله حتی اگر تا 16 سالگی و تاریخ 20 نوامبر واجد شرایط حضور در مسابقات نیست، اما نامش در فهرست در این فصل دورتموند لیگ قهرمانان BVB قرار گرفته است. علیرغم اینکه موکوکو هنوز یک بار هم در ترکیب تیم اصلی دورتموند به میدان نرفته، کارنامه ای درخشان در رده های پایین تر دارد و بسیاری او را ستاره سالهای آینده دنیای فوتبال می دانند.

ساموئل اتوئو گفت: جانشین لیونل مسی؟ بازیکن جوانی در دورتموند به نام یوسوفا موکوکو بازی می کند. او 15 سال سن دارد و بعد از مسی بهترین بازیکن از نظر من برای حضور در بارسلوناست. با افزایش سن مسی، ما می توانیم آینده بارسلونا با جذب این بازیکن را به خوبی رقم بزنیم.

با حضور آنتوان گریزمان و یوسوفا در خط حمله بارسلونا در کنار یکدیگر، بارسا در خط حمله قدرتمند خواهد شد. این تیم خیلی خوب جلو می رود. البته من علاقه دارم روزی کیلیان امباپه را نیز در بارسلونا ببینم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5792

به "خطری که از بیخ گوش اتوئو گذشت؛ مهاجم کامرونی سابق بارسلونا و اینتر دچار سانحه رانندگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطری که از بیخ گوش اتوئو گذشت؛ مهاجم کامرونی سابق بارسلونا و اینتر دچار سانحه رانندگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید