خوشحالی ترامپ از ناآرامی در کربلا

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود به استقبال از اغتشاش در اطراف کنسولگری ایران در شهر کربلا رفت و دو مطلب منتشر شده در این باره توسط رسانه های وابسته به سعودی ها را بازنشر داد.

خوشحالی ترامپ از ناآرامی در کربلا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به تجمع یکشنبه شب (دیشب) تعدادی از اغتشاشگران در اطراف کنسولگری ایران در شهر مقدس کربلا در عراق، مطلب منتشر شده در دو رسانه وابسته به عربستان سعودی را در صفحه توئیتر خود بازنشر داد.

رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اقدام ضد ایرانی خود، به مطالب منتشر شده وبگاه عرب نیوز عربستان سعودی و ایران اینترنشنال عربی که پیشتر خبر هایی درباره وابستگی این رسانه به، ولی عهد سعودی منتشر شده بود، استناد نموده است.

دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود به زبان انگلیسی و عربی مطالب منتشر شده توسط این دو رسانه سعودی درباره اغتشاش یکشنبه شب (دیشب) در اطراف کنسولگری ایران در شهر کربلا در عراق را بازنشر داد.

استقبال توئیتری ترامپ از اغتشاش در کربلا

پیشتر در خبر ها آمده بود که در پی ناآرامی یک شنبه شب در شهر مقدس کربلا در عراق و تجمع تعدادی از اغتشاشگران در اطراف کنسولگری ایران در این شهر، سرکنسول ایران در کربلا تاکید نمود که اوضاع آرام شده و شرایط تحت کنترل است.

براساس بعضی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، افراد ناشناس در اطراف کنسولگری ایران در کربلا حضور پیدا نموده و ضمن سنگپرانی به ساختمان این کنسولگری اقدام به پایین کشیدن پرچم ایران کردند.

فرماندهی پلیس کربلا نیز اعلام نموده که اوضاع در اطراف کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا تحت کنترل است.

شبکه العالم در گزارشی درباره این موضوع اطلاع داد: گروه حمله کننده به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا، از پیروان فرقه صرخی (از مدعیان دروغین و وابسته به سرویس های بیگانه) هستند که از استان های بابل و الدیوانیه به کربلا منتقل شده اند.

استقبال توئیتری ترامپ از اغتشاش در اطراف کنسولگری ایران با استناد به دو رسانه سعودی در حالی انجام شده که در روز های اخیر و در پی ناآرامی ها در عراق، بعضی رسانه های از نقش سفارت آمریکا در بغداد در سازماندهی تشکیلات سری تظاهرات اکتبر عراق است، اطلاع دادند.

یک روزنامه لبنانی پیشتر از افشای یک سند امنیتی مبنی بر نقش سفارت آمریکا در عراق در اداره تشکیلات سری تظاهرات های ماه جاری در عراق اطلاع داده بود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2303

به "خوشحالی ترامپ از ناآرامی در کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی ترامپ از ناآرامی در کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید