دانشگاه خلیج فارس بوشهر به دنبال ارتباط بلندمدت و پایدار با صنایع استان است

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: این دانشگاه در راستای ارتباط با صنعت و با توجه به اینکه در مجاورت شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی واقع شده است، به دنبال ارتباط بلندمدت و پایدار با صنایع استان است.

دانشگاه خلیج فارس بوشهر به دنبال ارتباط بلندمدت و پایدار با صنایع استان است

عبدالمجید مصلح، رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد ارتباط دانشگاه و صنعت گفت: همکاری و راهنمایی کردن فعالیت های پژوهشی و علمی در راستای صنایع همجوار از اولویت های دانشگاه خلیج فارس است و برای حوزه های مزیتی اهمیت ویژ های قائلیم.

مصلح اضافه کرد: طی جلساتی که با شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی داشته ایم بازخورد خوبی از همکاری با این مجموعه ها گرفته ایم که این مسئله ما را جهت همکاری های بیشتر ترغیب میکند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: امیدوارم مجاورت دانشگاه خلیج فارس با این صنایع باعث همکاری های بیشتر با صنعت استان گردد، چرا که به دنبال رابطه بلند مدت و پایدار با صنایع استان هستیم.

وی بیان نمود: در این دانشگاه انباشت دانش و امکانات خوبی انجام شده است، و به دنبال حل مسئله صنعت هستیم، این کار باعث رونق و شکوفایی دانشگاه و صنعت خواهد شد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2622

به "دانشگاه خلیج فارس بوشهر به دنبال ارتباط بلندمدت و پایدار با صنایع استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه خلیج فارس بوشهر به دنبال ارتباط بلندمدت و پایدار با صنایع استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید