دفتر آموزش های هنری نسبت به فعالیت آکادمی ها اطلاعیه داد

به گزارش پرسینا بلاگ، دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به ضرورت به کارگیری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، اطلاعیه ای را صادر کرد.

دفتر آموزش های هنری نسبت به فعالیت آکادمی ها اطلاعیه داد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به ضرورت به کارگیری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، نکات زیر درباره فعالیت آکادمی های آزاد هنری و مؤسسات مهارت آموزی کاردانش ابلاغ می گردد.

1. برگزاری تمامی کلاس های گروهی (جمعی) در نقاط مختلف کشور تابع تصمیم اتخاذ شده توسط دانشگاه ها و آموزش و پرورش هر منطقه است بنابراین در صورت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها اینگونه کلاس های آکادمی ها و مؤسسات فرهنگی و هنری هم باید تعطیل شوند.

2. برگزاری کلاس های آموزشی انفرادی (استاد شاگردی) در صورت رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی محل و تجهیزات مورد استفاده، فعلاَ بلامانع است.

3. توصیه اکید می گردد هنرجویان از ابزار و تجهیزات آموزشی شخصی خود در کلاس ها استفاده نمایند و از استفاده از ابزار و آلات آکادمی خودداری گردد.

4. توصیه می گردد برای برطرف نگرانی خانواده ها و با هماهنگی هنرجویان، اساتید و آکادمی ها تا حد ممکن هرگونه فعالیت آموزش در آکادمی ها به زمان دیگری موکول گردد.

5. مسئولیت هرگونه تصمیم گیری نهایی درباره تعطیلی کامل آکادمی ها و مؤسسات فرهنگی و هنری مجری طرح مهارت آموزی کاردانش برعهده ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هاست که باید مدیران کل محترم با هماهنگی ستاد بهداشتی استان در این زمینه اقدام نمایند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3460

به "دفتر آموزش های هنری نسبت به فعالیت آکادمی ها اطلاعیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر آموزش های هنری نسبت به فعالیت آکادمی ها اطلاعیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید