رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس ابقا شد

به گزارش پرسینا بلاگ، رستمی، عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حکم وزیر علوم به مدت سه سال دیگر به عنوان رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب شد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس ابقا شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی حبیب رستمی، عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر را به مدت سه سال دیگر به عنوان رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

امید است با تعامل موثر با مدیریت استان و سایر دستگاه های اجرایی شرایط مناسب برای توسعه پارک و حل مسائل پیش روی شرکت ها و موسسات دانش بنیان فراهم آورید و با ایجاد روابط موثر و هدفمند با دانشگاه های استان، بهره گیری دانشگاهیان را از ظرفیت های پارک علم و فناوری در صدر برنامه های خود قرار دهید.

انتظار می رود با ارزیابی عملکرد این پارک در اعتلای جایگاه آن اهتمام ورزید و زمینه ارتقای کمی و کیفی خدمات و حمایت های مورد نیاز را برای توسعه کسب و کار موسسات و همچنین، بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و غیر دولتی مهیا سازید.

مشارکت و ایفای نقش موثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه و همکاری با نقش آفرینان اصلی این زیست بوم از دیگر موضاعات مهمی است که ضرورت دارد مورد توجه جنابعالی و همکاران محترم در پارک علم و فناوری خلیج فارس قرار گیرد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2506

به "رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس ابقا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس ابقا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید