رشد 1.5 برابری استفاده از مسیریاب بومی، استقبال از نقشه آفلاین

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بلد، در زمان اختلالات اینترنت در دو هفته اخیر، قابلیت مسیریابی بلد، با در نظر دریافت طرح ترافیک و به یاری دستیار صوتی، نقشه آفلاین، نمایش پلاک ساختمان ها و امکان جستجوی پمپ بنزین و سایر مقاصد پر اهمیت، به 1.5 برابر استفاده معمول رسید.

رشد 1.5 برابری استفاده از مسیریاب بومی، استقبال از نقشه آفلاین

در شرایط بحرانی به وجود آمده، برای جابجایی و راستایابی و احتیاجهای مبتنی بر نقشه و راستایاب، سرویس های داخلی و بومی مانند بلد توانستند جوابگوی احتیاج مردم باشند.

اگرچه در شرایط عادی علاوه بر GPS -که دسترسی مورد احتیاج اپلیکیشن نقشه است- وای فای و اینترنت جهانی نیز به تشخیص موقعیت مکانی افراد یاری می نمایند اما با وجود نبود این شرایط، نقشه بومی بلد با زیرساختهای خود، توانست درخواست های راستایابی را که 1.5 برابر شرایط عادی بود پاسخ داد.

همزمان با 2 برابر شدن تعداد کاربران فعال روزانه، کوشش تیم بلد بر بهینه کردن فضای سرورها، به منظور جوابگویی سریع تر و بهتر بود. در این بین برای مدت کوتاهی، مشکلاتی برای سرویس دریافت لاگ راستا و محاسبه ترافیک و سرویس کاشی های نقشه به وجود آمد که با کوشش تمام اعضای تیم رفع شد.

این اپلیکیشن بومی تاکنون برپایه توانمندی های خود در عرصه فناوری و همچنین تکیه بر قابلیت های بومی خود در راستا رشد و ارائه خدمات مناسب قدم برداشته است و کوشش می نماید همانند برندهای مطرح جهان در یک فضای رقابتی سازنده، فزونی های بومی خود را نسبت به سایر رقبا مانند ویز و گوگل مپس به نمایش بگذارد.

استقبال کاربران از بلد از آذر ماه 97 با روندی منطقی در حال افزایش بود به طوری که در طی 6 ماه و با رشد 30 درصدی، در تیرماه 98 به 2 میلیون کاربر فعال رسید و در شهریور 98 - طبق گزارش تیم فنی - 4 میلیارد کیلومتر با بلد، راستایابی شده بود.

راستایابی در این نقشه بومی با توجه به معیارهای مختلف از قبیل مسافت، زمان و ویژگی های خاص بومی مانند ورود یا عدم ورود به طرح های ترافیکی، توانسته دغدغه بخش زیادی از کاربران خود را برای انتخاب راستا مناسب پاسخ دهد.

رویکرد اصلی در نقشه و راستایاب بومی بلد، ارائه قابلیت هایی متناسب با احتیاجهای بومی است. در کنار تمام خدماتی که این اپلیکیشن به کاربرانش ارائه می دهد، قابلیت راستایابی آفلاین یکی از مهم ترین قسمت هایی است که به یاری شهروندان آمد. این قابلیت از تاریخ 20 آبان تاکنون بیش از 80 هزار بار توسط کاربران این نقشه بومی دانلود شده است.

عدم برخورداری از اینترنت با کیفیت در نقاط مختلف، احتیاج به صرفه جویی در هزینه ها و درخواست های متعدد کاربران، از جمله دلایلی هستند که استفاده از نقشه در حالت آفلاین را افزایش می دهند. راستایابی آفلاین این امکان را به کاربران می دهد تا تنها با یک بار دانلود نقشه استان مورد نظرشان و بدون استفاده از بسته اینترنتی، امکان راستایابی داشته باشند؛ هرچند تخمین زمان رسیدن در حالت آنلاین دقیق تر است.

درهمین حال برای بهبود شرایط عبور و مرور در شهرهای مختلف نیز، قابلیتهایی مانند نمایش اطلاعات ترافیکی مانند محدودیت های تردد، تغییر جهت خیابان ها، نقاط حادثه خیز، پلاک ساختمان ها و طرح های ترافیک بر مدیریت ترافیک تاثیر بسزایی گذاشتند.

نمایش اطلاعات کامل بیش از 4000 پمپ بنزین و بیش از 600 هزار نقطه پرمراجعه به واسطه عکس های خودروهای تصویربرداری بلد و نیز صحت سنجی اطلاعات بخش دیگری از توجه به احتیاجهای بومی بوده است.

با آغاز پاییز و افزایش ترافیک های شش ماهه دوم سال، استفاده از قابلیت های مختلف بلد نیز افزایش یافت. تعداد جستجوی مقاصد مختلف از آغاز ترافیک های آبان ماه 2.5 برابر و استفاده از راستایابی 1.5 برابر رشد داشت.

پشتیبانی این نقشه بومی تاکنون بیش از 22 هزار بازخورد را از طرف کاربران دریافت نموده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2559

به "رشد 1.5 برابری استفاده از مسیریاب بومی، استقبال از نقشه آفلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 1.5 برابری استفاده از مسیریاب بومی، استقبال از نقشه آفلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید