روسیه به کوشش برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ادامه می دهد

به گزارش پرسینا بلاگ، یک مقام پارلمانی روسیه وعده داد که این کشور تمامی کوشش های سیاسی و دیپلماتیک لازم برای یاری به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را انجام خواهد داد.

روسیه به کوشش برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ادامه می دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه اظهار داشت که طرف روسی تمامی کوشش های سیاسی و دیپلماتیک لازم برای یاری به بازگشت سوریه به اتحادیه کشورهای عربی را انجام خواهد داد.

این مقام دوما در گفت وگو با خبرنگار تاس در این باره گفت: ما تا به امروز به ارائه یاری های لازم به حل و فصل اوضاع پیرامون سوریه در تمامی عرصه ها ادامه داده و تمامی کوشش سیاسی و دیپلماتیک لازم را بکار خواهیم بست تا این کشور بتواند به اتحادیه عرب بازگردد. ما بر این عقیده هستیم که جمهوری عربی سوریه باید بار دیگر به عضویت تمام و کمال در این جامعه کشورهای عرب پذیرفته گردد.

اسلوتسکی ابراز امیدواری کرد که ادامه تماس های مستقیم بین نمایندگان دومای دولتی روسیه و مجلس های کشورهای عضو اتحادیه عرب بتواند مکانیزم قدرتمندی برای یاری به بازگشت سوریه به این سازمان منطقه ای باشد.

عضویت سوریه در اتحادیه کشورهای عرب در ماه نوامبر سال 2011 و با تشدید مناقشه نظامی داخلی در این کشور، متوقف شد و کوشش های مقامات دمشق طی سال های اخیر برای بازگشت به این سازمان هنوز نتیجه نداشته است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6852

به "روسیه به کوشش برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به کوشش برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید