زالی: آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران افزایشی شد

به گزارش پرسینا بلاگ، رییس ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به افزایش مبتلایان کرونا در این استان اظهار داشت: آمار مبتلایان به این ویروس در این استان رو به افزایش است و اگر ادامه دار باشد باید محدودیت هایی در تهران ایجاد کرد.

زالی: آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران افزایشی شد

به گزارش ایرنا، علیرضا زالی شامگاه شنبه در یک گفت وگوی تلویزیونی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان جدید کرونا در استان تهران 252 مورد بود که 90 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی اضافه نمود: یک هزار و 966 بیمار در استان تهران تحت مداوا هستند که 777 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

زالی با بیان اینکه آمار مبتلایان ویروس کرونا در استان تهران این روز ها با یک شیب ملایم در حال افزایش است تاکید نمود: در هفته های گذشته آمار بستری در بیمارستان های استان تهران به زیر هزار و 800 نفر رسید، اما اکنون این میزان به بالای هزار و 900 نفر رسیده و اگر فرایند رشد مبتلایان به کرونا ادامه دار باشد باید تمهیدات ویژه ای اتخاذ کرد.

وی اعلام نمود: در تهران طی هفته های اخیر با فراز و فرود های آمار روبرو بودیم، اما اگر این میزان رو به افزایش باشد باید تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز یک میلیون و 411 هزار و 731 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 82 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 57 هزار و 889 نفر رسیده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6659

به "زالی: آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران افزایشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران افزایشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید