سریال The Witcher پاسخ نتفلیکس به گیم اف ترونز اچ بی او

به گزارش پرسینا بلاگ، وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی زاده: شبکه تلویزیونی نتفلیکس این هفته تریلری از سریال درام - فانتزی آینده خود به نام The Witcher منتشر کرد.

سریال The Witcher پاسخ نتفلیکس به گیم اف ترونز اچ بی او

واکنش ها به این تریلر مثبت بوده است. برای مثال، سایت وایرد می گوید این تریلر غافلگیری خوب بود. شبکه های اجتماعی نیز روی خوش نشان داده و از هیکل بازیگر نقش اصلی آن، هنری کاویل تعریف و تمجید کردند.

شروع کار سریال ویچر که جادوگر هم خوانده می شود؛ از می 2017 بوده و در این مدت انواع شایعات و تصاویر درباره این پروژه در فضای وب منتشر شده است. گفته می شود سریال فانتزی ویچر از اواخر سال 2019 در قالب هشت اپیزود در نتفلیکس پخش می شود.

این سریال توسط لورن اشمیت هیسریچ و با اقتباس از مجموعه رمان های ویچر آندژی ساپکوفسکی نویسنده لهستانی ساخته می شود.

از هنگامی که سریال بازی تاج و تخت در سال 2011 توسط شبکه HBO منتشر شد؛ همه شبکه های تلویزیونی و سرویس های استریم به دنبال ساخت سریالی مشابه آن و با همان تم فانتزی و تخیلی هستند.

گیم اف ترونز با ترکیب چندین سبک از جمله درام، خشونت، فانتزی، تخیل به همراه رگه هایی از عشق و هوس و البته جریان های سیاسی و تئوری های حکومتی در کنار جلوه های ویژه کامپیوتری و هیولاهاو اژدهاسازی های گرافیکی، به پیروزیت های بزرگی رسید و اکنون همه شبکه ها به دنبال تقلید از این فرمول هستند.

شبکه نتفلیکس تا کنون چندین سریال اکشن با بودجه های بسیار زیاد مانند مارکو پلو، دردویل (و دیگر نمایش های مارول) و اخیرا سریال تخیلی The Dark Crystal: Age of Resistance را ساخته است، اما هیچ یک از آن ها تا کنون به سبک گیم اف ترونز نبوده و در فضای دوران یا عصر این سریال ساخته نشده است.

اکنون، نتفلیکس امیدوار است سریال ویچر بتواند یک نسخه مناسب برای پاسخ دادن به گیم اف ترونز باشد.

سریال ویچر چیست؟

گفتیم که سریال ویچر براساس رمان های فانتزی آندریژ ساپکوفسکی، نویسنده لهستانی ساخته شده و در آن گرالت ریویایی یک ویچر و شکارچی هیولا در یک سرزمین بی نام و نشان است که با شمشیر خود هر نوع موجودی را خرد می کند.

آندریژ ساپکوفسکی در فاصله سال های 2008 تا 2017 پنج سری کتاب تخیلی به نام ویچر منتشر کرده است و البته چندین داستان کوتاه درباره همین دوران کتاب ها دارد. تا کنون بازی های ویدیویی زیادی از روی این کتاب ها اقتباس شده که باعث فروش و مشهور شدن آن ها نیز شده است.

کتاب سوم از این مجموعه به نام The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 پیروز به کسب ده ها جایزه شد و بازی های ویدیویی زیاید براساس آن ساخته شد.

نتفلیکس به چه چیزی امیدوار است؟

در سال های اخیر، سرویس های استریم فیلم و ویدیو بیشتری وارد رقابت شدند و هر روز شاهد عضوگیری بیشتر آن ها هستیم.

به طور خاص، شرکت نتفلیکس باید در سال آینده با سرویس های استریمی مانند اپل نی وی پلاس، دیزنی پلاس، اچ بی او مکس، ان بی سی یونیورسال و چند سرویس دیگر رقابت کند. این ها به غیر از سرویس های گردن کلفتی مانند هولو و اچ بی او اصلی هستند.

هریک از این سرویس ها تلاش می کنند ساعت ها و روز های بیشتری از بیننده ها را پر کنند تا آن ها برای مشاهده محتوا بیشتر هزینه کنند.

پس از اتمام سریال بازی تاج و تخت، هنوز درامی به سبک و هم وزن آن در این سرویس های استریم فیلم و ویدیو نمایش داده نشده است. نتفلیکس امیدوار است با پخش سریال The Witcher بتواند مخاطبان این سبک سریال ها را به سوی خود بکشاند.

سرویس نتفلیکس از سال 2016 و پس از سریال چیز های عجیب (Stranger Things) دیگر پیروز نشده یک سریال درام مناسب و پر مخاطب نمایش دهد.

آیا سریال ویچر پیروز می شود؟

این سریال چند برگ برنده دارد. ابتدا اینکه به طور کامل توسط نتفلیکس تولید می شود و مالکیت معنوی سریال متعلق به این شبکه است.

بازیگر اصلی سریال در بیلبورد ها و عکس های تبلیغاتی خوش درخشیده و جذاب، دلفریب و گیرا به نظر می رسد. تریلر منتشر شده درباره این سریال هم هیجان انگیز است و اگر واقعا سریال به همین کیفیت باشد؛ باید به پیروزیت اش در بازار امیدوار بود.

خبر دیگر اینکه آلیک ساخارف (Alik Sakharov)، یکی از کارگردان ها و فیلم بردار های معروف و طولانی مدت سریال بازی تاج و تخت، مدیر اجرایی سریال ویچر است. گفته می شود سه اپیزد از هشت اپیزود سیزن اول این سریال را هم کارگردانی کرده است.

اما یکی از دلایل پیروزیت گیم اف ترونز، پخش های هفتگی بود. نتفلیکس عادت دارد کل قسمت های یک سیزن سریال را با هم منتشر کند. به این ترتیب، مخاطب چند روز درگیر سریال شده و بعد به یک باره رها می شود و شاید کل سریال را هم فراموش کند تا چند هفته بعد.

سال ها است سرویس های استریم به این نتیجه رسیده اند که باید همیشه مخاطب را در انتظار قرار دهند و با محتوا درگیر کنند. شاید نتفلیکس در ویچر این عادت بد خود را ترک کند و به یکی دیگر از عناصر پیروزیت گیم اف ترونز پایبند شود.

باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت نتفلیکس چه تصمیمی می گیرد و آیا می تواند این سریال را به پیروزیت های اچ بی او برساند یا خیر!

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: برترین ها
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2379

به "سریال The Witcher پاسخ نتفلیکس به گیم اف ترونز اچ بی او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال The Witcher پاسخ نتفلیکس به گیم اف ترونز اچ بی او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید