سونی از مدل مفهومی ماشین الکتریکی Vision S رونمایی کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، شاید ما از شرکت سونی انتظار داشته باشیم از پلی استیشن 5 رونمایی کند اما شاید دیدن یک نمونه جدید از خودرو الکتریکی مورد انتظار ما نباشد. اکنون سونی میخواهد از قدرت شرکت خود برای ساخت قطعات خودرو به جای رقابت با تسلا استفاده کند.

سونی از مدل مفهومی ماشین الکتریکی Vision S رونمایی کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این خودرو دارای 33 سنسور در داخل و خارج است ، از جمله سنسورهای تصویر CMOS و سنسورهای Time Flight سه بعدی، سنسورهای رادار و فوق صوتی و حتی LiDAR حالت جامد است. سونی این سیستم را سیستم سنجش بیضی می نامد.

Vision S یک اتومبیل خود ران نیست ، درعوض از سیستم یاری راننده سطح 2 برخوردار است و از ویژگی های پیشرفته کروز کنترل برخوردار است و می تواند خطوط را به صورت اتوماتیک تغییر داده و خود را پارک کند. سونی ادعا می نماید که با به روزرسانی های نرم افزاری ، این ماشین می تواند به سطح 4 یا بالاتر برسد.

داشبورد خودرو نیز دارای نمایشگرهای کششی طولانی است که به راننده و مسافران اجازه می دهد تا با یک رابط قابل تنظیم ارتباط برقرار نمایند. این اتومبیل از یادگیری ماشینی برای سازگاری با سرنشینان خود استفاده می نماید و اگر حس کند یکی از مسافران خواب است ، کارهای هوشمندانه مانند تنظیم دما را انجام می دهد.

سونی همچنین ماشین را با سیستم 360 درجه صوتی مجهز نموده است. هر جایگاه دارای بلندگوهای منفرد است ، بنابراین هر مسافر می تواند تجربه صوتی خود را شخصی سازی کند. این وسیله به وسیله تلفن شما قابل کنترل است و کارهایی مثل پارک کردن، تنظیم دمای کابین ، تغییر موسیقی و ... را انجام می دهد.

این شرکت چیزهای زیادی درباره Vision S به عنوان یک ماشین فاش ننموده است. این خودرو از دو موتور 268 اسب بخار (200 کیلو وات) بهره می برد و می تواند از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در 4.8 ثانیه سرعت ببخشد و حداکثر سرعت آن 240 کیلومتر در ساعت است.

نمونه اولیه واقعی توسط Magna Steyr ساخته شده است که ماشین الکتریکی Jaguar I-Pace را فراوری می نماید و در انواع مختلف اتومبیل های دیگر برای مرسدس ، بی ام و و آئودی فراوری نموده است. سونی برنامه ای برای فراوری انبوه و فروش اتومبیل Vision S. اعلام ننموده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3047

به "سونی از مدل مفهومی ماشین الکتریکی Vision S رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از مدل مفهومی ماشین الکتریکی Vision S رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید