سی ان ان: این حصار نشان دهنده یک رئیس جمهور درمانده است، عکس

به گزارش پرسینا بلاگ، ایرنا نوشت: گزارشگر شبکه خبری سی ان ان آمریکا گفت حصار کشی اطراف کاخ سفید که به علت جلوگیری از هجوم معترضان خشمگین اجرا شده، نشانه ترس و وحشت یک رئیس جمهوری درمانده است.

سی ان ان: این حصار نشان دهنده یک رئیس جمهور درمانده است، عکس

دان لمون (Don Lemon) مجری شبکه تلویزیونی سی ان ان در پی انتشار تصاویر حصار کشی اطراف کاخ سفید، به مخاطبان این شبکه گفت: این تصاویری از ترس است، تصاویری از هراس یک رئیس جمهوری درمانده.

این شبکه خبری گزارش داد: اعتراض به قتل جرج فلوید در شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا که به تمام آمریکا سرایت کرده است، در روزهای اخیر در مقابل کاخ سفید اعتراض ها به گونه ای بود که نیروهای پلیس برای پراکنده کردن معترضان اقدام به پرتاب گاز اشک آور کردند و متوسل به زور شدند.

درجریان دیدار نمایشی هفته گذشته دونالد ترامپ از کلیسای سنت جان چرچ (ST. Johns Church) واقع در پارک لافایت که در نزدیکی کاخ سفید واقع شده است، نیروهای پلیس به دستور ترامپ با خشونت دست به متفرق کردن معترضان به قتل جورج فلوید زدند.

پارک لافایت یک پارک عمومی هفت هکتاری است که در پارک رییس جمهوری در ایالت واشنگتن واقع شده است. این پارک به طور مستقیم در شمال به کاخ سفید منتهی می شود.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و گروه حقوق بشری زندگی سیاهپوستان مهم است (Black Lives Matter) نسبت به این اقدام نیروهای پلیس کاخ سفید شکایت کرد؛ در شکایت این گروه ها آمده است که افسران پلیس آمریکا که برای متفرق کردن معترضان از اسب، باتوم، سپر، اسپری فلفل، قوطی های دودزا استفاده کرده بودند، قانون تجمع صلح آمیز و گفتار آزاد را نقض کرده اند.

اعتراضات خیابانی در آمریکا پس از آن آغاز شد که پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا پس از دستگیری و دستبند زدن به فلوید رنگین پوست46 ساله، بیش از 8 دقیقه با زانو به گردن وی فشار آورد، در حالی که او مدام می گفت نمی توانم نفس بکشم؛ جمله ای که به یکی از شعارهای اصلی معترضان خشمگین به قتل این شهروند سیاهپوست در سراسر آمریکا و کشورهای مختلف تبدیل جهان شد.

خشونت پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان، مساله همیشگی است و مرگ فلوید جرقه ای برای ابراز صدها سال بی عدالتی در این کشور شده است.

310311

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4590

به "سی ان ان: این حصار نشان دهنده یک رئیس جمهور درمانده است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: این حصار نشان دهنده یک رئیس جمهور درمانده است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید