شوینده های نانویی گیاهی راهی بازار می شوند

به گزارش پرسینا بلاگ، شرکت ستاره تابان پاک، شوینده های نانویی گیاهی مختلفی را فراوری و به بازار عرضه می نماید که از آن ها برای شستشو سطوح مختلف می توان استفاده کرد.

شوینده های نانویی گیاهی راهی بازار می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت ستاره تابان پاک، پاک کننده و شوینده های نانو ارگانیکی فراوری می نماید که از آن ها می توان برای شسستن سطوح مختلف از سکو های نفتی تا بدنه خودرو استفاده کرد. منوچهر شهبازیان؛ مدیرعامل شرکت تابان پاک درباره کاربرد های این محصول می گوید: این شوینده های نانویی را می توان برای سطوح مختلف از سینک ظرفشویی و لاستیک خودرو تا عینک و چرم استفاده کرد. در حال حاضر این محصولات در فروشگاه های معتبر عرضه می گردد.

شهبازیان درباره برنامه های توسعه بازار این محصولات می گوید: با شرکت نوین الوند برای فروش این محصولات وارد مذاکره شده ایم تا این محصولات برای تمیز کردن نفت و آلاینده های نفتی در سکو های نفتی مورد استفاده قرار گیرد. نمونه اولیه به شرکت نوین الوند داده شده که مورد تایید این شرکت قرار گرفته است. در صورت نهایی شدن قرارداد از شوینده های نانویی برای شستشو در سکو های نفتی استفاده خواهد شد. از آنجایی که حساسیت زیادی برای حفظ محیط زیست در سکو های نفتی وجود دارد، استفاده از شوینده های شیمیایی می تواند آسیب های زیادی به آبزیان وارد کند به همین دلیل استفاده از شوینده های نانویی شرکت ستاره تابان پاک می تواند مزیت زیادی در این حوزه داشته باشد. در صورت موفقیت در این قرارداد، راستا برای فروش این محصول به چند شرکت از عمان، قطر و کویت هموار خواهد شد.

شهبازیان از فروش سالانه 50 تُن از هریک از شوینده های نانویی این شرکت اطلاع داد که برای محصولات مربوط به کارواش این رقم به 200 تُن در سال نیز می رسد.

مدیرعامل شرکت تابان پاک می گوید: این محصولات نانویی کاملا گیاهی بوده و از گیاه چوبک استخراج می گردد به همین دلیل فاقد الکل و مواد خورنده بوده و از نظر ایمنی در شرایط بسیار بهتری نسبت به محصولات شیمیایی موجود در بازار دارد.

شرکت ستاره تابان پاک فعالیت تحقیقاتی خود را از دهه هشتاد شروع نموده و در منطقه آزاد انزلی با هدف فراوری پاک کننده و شوینده های نانو ارگانیک اقدام به فراوری محصولات مختلفی نموده است. این شرکت یکی از فراوریکنندگان پاک کننده طبیعی به روش نانو بوده که مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو و گواهی نانومقیاس دارد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2485

به "شوینده های نانویی گیاهی راهی بازار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوینده های نانویی گیاهی راهی بازار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید