فوت بیش از 950 کرونایی طی یک روز در آمریکا

به گزارش پرسینا بلاگ، آمارهای اعلامی از ایالت های مختلف آمریکا نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش 56 هزار نفری بوده است.

فوت بیش از 950 کرونایی طی یک روز در آمریکا

به گزارش خبرنگاران از فارس، همزمان با شدت دریافت مبارزات انتخاباتی دو نامزد حزب دموکرات و جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر در آمریکا، شمار ابتلای روزانه به ویروس کووید19 در این کشور نیز رو به افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع 56,652 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 957 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید 19 در آمریکا به 7,833,763 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 217,738 تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه جانز هاپکینز از شمار مبتلایان و جان باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی بعضی ایالت های آمریکا از جمله نیویورک به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی گردد.

این در حالی است که روز آدینه قبل (به وقت ایران) دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده نیز از مثبت شدن آزمایش ابتلای خود و همسرش به ویروس کووید19 خبر داده و روز شنبه نیز خبر بستری شدن وی در یک بیمارستان نظامی منتشر شد.

وی اما فقط بعد از سه روز آنجا را ترک نموده و به کاخ سفید برگشت. علی رغم اینکه هنوز معلوم نیست پزشکان ترامپ را ترخیص نموده یا او سر خود بیمارستان را ترک نموده اما وی به محض بازگشت به کاخ سفید مقابل دوربین ها ماسک خود را برداشت.

بعد از آن بود که جولان کرونا در کاخ سفید آغاز شده و حداقل 34 نفر از مقامات ارشد دولت آمریکا به این بیماری مبتلا شدند.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که روز چهارشنبه تعداد کسانی که در دنیا به این بیماری مبتلا شدند از 36 میلیون نفر عبور کرد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5596

به "فوت بیش از 950 کرونایی طی یک روز در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت بیش از 950 کرونایی طی یک روز در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید