قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس خود را تسلیم کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: قاتلی که هفته گذشته به دلیل اختلاف بر سر چراگاه دام، 2 برادر را که یکی از آن ها فرمانده یگان حفاظت امور اراضی این استان بود به قتل رساند، صبح یکشنبه خود را به پلیس معرفی کرد.

قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس خود را تسلیم کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی یکشنبه 24 فروردین دراین باره گفت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستاهای شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به همراه برادرش به قتل رسیده و 2 نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند که موضوع شناسایی و دستگیری عوامل درگیری در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

حبیبی ادامه داد: مأموران انتظامی با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی پیروز شدند در این خصوص 2 نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، پلیس با برنامه ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و بدین ترتیب قاتل چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح یکشنبه 24 فروردین 99 خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: قاتل پس از بازپرسی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی گشت.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس پنجشنبه 21 فروردین 99 گفت: در پی اختلاف بین 2 طایفه بر سر چراگاه دام در روستای برم سیاه از توابع شهرستان ممسنی، یک نفر جان باخت و سه نفر مجروح شدند.

فرماندار شهرستان ممسنی جمعه 22 فروردین 99 اظهار داشت: سرهنگ امید علی رستمی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس که در خارج از زمان کاری خود به این منطقه آمده بوده در این درگیری طایفه ای کشته شد.

داوود ایوبی افزود: سرهنگ امید علی رستمی درصحنه درگیری فوت کرد و برادر وی نیز به دلیل برخورد ساچمه با سر دچار خونریزی مغزی شده و حال وی نیز وخیم است.

برادر سرهنگ رستمی نیز پس از چند روز بستری در یکی از مراکز درمانی کازرون براثر مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4079

به "قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس خود را تسلیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس خود را تسلیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید