ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/تهران مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست.

ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست

محمد صیدلو در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خداوند در جهت زندگی ما بهانه های قرار می دهد تا اتفاقات مثبتی در ضمیر ما رخ دهد، اظهار کرد: دانش آموزان عزیز نباید فراموش نمایند که تمامی نتایج امروز در زندگی ما، ماحصل انتخاب های دیروز ماست و باید کوشش کنیم در جهتی حرکت کنیم که آینده ای روشن در انتظار ما باشد.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست، توضیح داد: در دنیای پر سرعت تکنولوژی امروز، دانش آموزان احتیاج به انتقال اطلاعات ندارند بلکه باید در فضایی قرار گیرند تا بتوانند توانمندی های خود را تشخیص داده و جهت تقویت آن توانایی ها حرکت نمایند.

صیدلو موقعیت های متنوع قرانی مذهبی، فرهنگی، هنری و پرورشی را سبب کیفیت بخشی به زندگی دانش آموزان دانست و اضافه نمود: هیچ دانش آموزی نباید در مدرسه باشد که از این فرصت های تربیتی دور بماند و وظیفه ماست تا شرایطی فراهم آوریم تا همگی دانش آموزان متناسب با علایق و توانمندی های خود در جهت رشته های مختلف قرار بگیرند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6269

به "ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید