متجاوزان به عنف را بکشید: پیشنهاد نماینده مجلس هند

به گزارش پرسینا بلاگ، تجاوز به عنف، تجاوز گروهی و قتل پس از تجاوز زنان جوان یکی از پدیده های شایع در جامعه هندوستان است که با رشد سالانه 8 درصدی، هر سال صدها قربانی می گیرد.

متجاوزان به عنف را بکشید: پیشنهاد نماینده مجلس هند

یک نماینده مجلس هند دیروز در جلسه علنی مجلس این کشور از مردم هند خواست تا متجاوزان به عنف را که اخیرا در حیدرآباد هند زنی جوان را پس از تجاوز سوزانده اند، در ملاء عام بکشند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از وب سایت تایمز هند، خانم جایا باچه چان نماینده مجلس هند که پیشتر هنرپیشه بوده، این پیشنهاد را در سخنان خود در محلس مطرح کرد.

او گفت: با وجودی که می داند عصبانی است و به تندی سخن می گوید اما این آدم ها(متجاوزان) باید در ملاء عام کشته شوند... مردم هند اینک از دولت خواهانند که واکنشی مناسب و قاطع به این جنایت نشان دهد.

جایا باچه چان نماینده مجلس هند در جلسه دیروز مجلس

پلیس حیدرآباد اعلام نموده 4 مرد را به ظن دست داشتن در این حادثه دستگیر نموده است.

در جلسه دیروز مجلس هند گروهی دیگر از نماینده ها هم خواهان اعدام هر چه سریع تر متجاوزان به عنف به زن جوان در شهر حیدرآباد شدند. آنها از نظام قضایی هند خواستند تا خاتمه همین ماه 4 فرد دستگیر شده را در ملاء عام اعدام کند.

هفته گذشته پیدا شدن جسد نیمه سوخته زنی جوان در شهر حیدرآباد هند که پس از تجاوز گروهی به قتل رسیده بود، بار دیگر افکار عمومی هند را متاثر ساخته و از هفته گذشته تاکنون شهرهای مختلف هند صحنه تظاهرات بر ضد پدیده شایع تجاوز به عنف در هند شده است.

تجاوز به عنف، تجاوز گروهی و قتل پس از تجاوز زنان جوان یکی از پدیده های شایع در جامعه هندوستان است که با رشد سالانه 8 درصدی، هر سال صدها قربانی می گیرد.

فعالان جامعه مدنی هندوستان سال هاست که دولت این کشور را به خاطر عدم برخورد قاطع با مقوله تجاوز به عنف به زنان جوان هندی، زیر باد انتقاد گرفته اند.

دختران جوان در بعضی از مناطق هندوستان برای مقابله با متجاوزان به عنف در کلاس های آموزش دفاع شخصی شرکت می نمایند.

تظاهرات دیروز فعالان حقوق زنان در شهرحیدرآباد در محکومیت تجاوز گروهی و قتل یک زن جوان/عکس: رویترز

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2601

به "متجاوزان به عنف را بکشید: پیشنهاد نماینده مجلس هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متجاوزان به عنف را بکشید: پیشنهاد نماینده مجلس هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید