مهدی پور: تیم بوکس جوانان مدعی است اما انتظارات بالا نباشد

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم ملی بوکس جوانان معتقد است ملی پوشان ایران در رقابت های جهانی لهستان مدعی هستند، اما نباید انتظارات از این تیم بالا باشد.

مهدی پور: تیم بوکس جوانان مدعی است اما انتظارات بالا نباشد

رضا مهدی پور در گفت و گو با خبرنگاران، درباره برگزاری اردوی تیم ملی بوکس جوانان ایران شرح داد: این دور از اردوها آخرین مرحله تمرینات ما در کشور، پیش از اعزام به مسابقات دنیای لهستان است. 7 بوکسور را در اردو داریم که به احتمال خیلی زیاد نیز با همین نفرات راهی می شویم. تمرینات ما تا 20 فروردین ادامه دارد و روز 21 فروردین نیز تهران را به مقصد لهستان ترک می کنیم. آقایان سپهوند و طیبی که مربیان زحمتکش تیم هستند به همراه بنده در سمت سرمربیگری تیم نیز راهی این مسابقات می شویم. شرایط اردوها و تمرینات ما نیز خوب است که امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران، درباره پیش بینی خود از تعداد شرکت کننده ها و سطح این مسابقات نیز گفت: با توجه به تعطیلاتی که طی یک سال گذشته در ورزش دنیا و بوکس وجود داشت، بوکسورها و تیم های مختلف نتوانسته اند در مسابقات خاصی روی رینگ بروند. به همین منظور فکر می کنم تعداد شرکت کننده ها در این مسابقات بالا خواهد بود. در ضمن باید در نظر داشت که شرایط تمرینات بخاطر وجود این بیماری (کرونا) محدود و خاص بود. آنطور که همواره تمرین می کردیم نمی شد کار کرد که کار را سخت می نماید.

او در پاسخ به این سوال که آیا می توان برای بوکسورهای ایران شانس مدال قائل بود؟ اظهار کرد: اگر نگاهی به عملکرد بوکسورهای ایران در مسابقات دنیای بیاندازیم، متوجه سختی کار در این رقابت ها خواهیم شد. از نظر من تیم ایران در این مسابقات یکی از مدعیان است و شانس کسب مدال دارد، اما بهتر است انتظارات از تیم بالا نباشد چون کار درستی نیست. قطعا اگر قرعه مناسبی به بوکسورهای ما بخورد شانس کسب مدال دارند. البته حتی اگر قرعه سختی هم داشته باشند، باز هم از مدعیان هستند.

مهدی پور درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در اردوهای تیم بوکس جوانان نیز گفت: خوشبختانه شرایط مناسب است. روز یک شنبه از اردونشینان و کادر تست PCR گرفتیم که جواب همه آن ها منفی بود.

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران درباره کمبود مسابقات تدارکاتی نیز گفت: ما تنها یک اردوی مشترک 10 روزه با تیم ملی آذربایجان در ایران داشتیم که یک مسابقه تدارکاتی بسیار مفید هم بود. با بوکسورهای این تیم مسابقه تدارکاتی برگزار کردیم که خوشبختانه تیم ایران هم به پیروزی رسید، هر چند که نتیجه در این رقابت ها مد نظر نبود و بیشتر هدف ما شناسایی نقاط ضعف و قوت بوکسورها بود.

او ضمن قدردانی از زحمات حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس برای برگزاریاردوها و تمرینات، ادامه داد: بنده معتقدم که بیشتر احتیاج است بوکسورهای ایرانی را از نظر روحی آماده کنیم. نه تنها در بوکس که این موضوع درباره رشته های دیگر نیز مطرح است. ورزشکاران ما توانایی لازم را دارند و شاید اندکی در امکانات عقب هستند، اما با بالا بردن روحیه آن ها می توان به نتایج قابل قبولی دست یافت.

مهدی پور در خاتمه و در پاسخ به این سوال که آیا این تیم را می توان پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان ایران دانست؟ اظهار کرد: همانطور که می بینید بوکسورهای فعلی ما از تیم جوانان 2007 وارد رده بزرگسالان شده اند که آن ها را به تایلند برده بودیم، خوشبختانه نتایج خوبی نیز به دست آورده اند. این تیم جوانان هم قطعا پشتوانه و ذخیره خوبی خواهد بود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6901

به "مهدی پور: تیم بوکس جوانان مدعی است اما انتظارات بالا نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: تیم بوکس جوانان مدعی است اما انتظارات بالا نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید