نامجومطلق: الان باید از نقاط ضعف استقلال حرف بزنیم، تیم جذاب بازی می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید الان که شرایط این تیم خوب است باید از نقاط ضعفش صحبت کرد تا سرمربی آن ها را رفع کند.

نامجومطلق: الان باید از نقاط ضعف استقلال حرف بزنیم، تیم جذاب بازی می نماید

مجید نامجومطلق، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران درباره وضعیت این تیم بیان نمود: شرایط استقلال بسیار ایده آل و خوب است. با این که این تیم در ابتدای فصل نتایج خوبی نمی گرفت اما من همان موقع هم می گفتم نوع بازی استقلال بسیار جذاب و خوب است. به همین خاطر به آینده این تیم امیدوار بودم. اوایل فصل استراماچونی با استرس زیادی کنار زمین کار را دنبال می کرد که حتی یک بار به خاطر جنجال هایی که ایجاد کرد او را از زمین اخراج کردند اما الان می بینیم او با آرامش بیش تری کنار زمین تیم خودش را راهنمایی می نماید و همین امر باعث شده آرامش به تیم منتقل گردد و بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی نمایند.

او ادامه داد: استقلال سال جاری نسبت پارسال از نظر مهره تیم فزونی نیست. کما این که من معتقدم سال های قبل استقلال تیم پرمهره تری بود اما آن چیزی که باعث شده این تیم این روزها بازی های خوبی را به نمایش بگذارد به خاطر شیوه و نوع بازی ای است که استراماچونی در تمیش ایجاد نموده است. او با یک سیستم 2-5-3 مدرن بازی می نماید که نسبت به سیستم 2-5-3 سابق تفاوت های زیادی دارد. چون الان بازیکنان با توضیح وظایف متفاوت درون زمین می روند و بازی می نمایند و همین امر باعث شده تیم هجومی تر بازی کند.

نامجومطلق با بیان این که نباید ضعف های استقلال را نادیده بگیریم، گفت: این تیم احتیاج به جذب چند بازیکن دارد تا بتواند روند خوبش را ادامه دهد. استقلال در سه جبهه باید بجنگد و به همین خاطر باید دست استراماچونی روی نیمکت باز باشد تا در مواقع لازم بازیکنان تعویض شوند و شیوه بازی تیم بهتر گردد. در دیدار استقلال برابر تراکتور دیدیم که این تیم چطور با تعویض هایش سعی داشت روند بازی را تغییر دهد که این موضوع نشان می دهد آن ها روی نیمکت بازیکنان تاثیرگذار زیادی داشتند.

او اضافه نمود: استقلال اگر می خواهد شرایط خوبی داشته باشد باید یک بازی ساز جذب کند تا در میانه میدان توپ را به خوبی بگرداند و مهاجمان را صاحب موقعیت کند. اگر قرار باشد به آینده استقلال میدوار باشیم الان که شرایط این تیم خوب است باید از نقاط ضعفش صحبت کنیم تا سرمربی آن ها را رفع کند و تیم در آینده بتواند نتایج خوبش را تکرار کند.

این پیشکسوت استقلال درباره تهدید استراماچونی به استعفاء به خاطر مسائل اقتصادی هم اظهار کرد: مسائل باشگاه باید رفع گردد و مدیران استقلال باید کوشش نمایند مسائل را رفع نمایند. استراماچونی از جایی آمده که این گونه مسائل در مخیله او هم نمی گنجد. اگر قرار است یک مربی در این سطح بیاوریم باید امکانات لازم را برای فعالیت او فراهم کنیم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2351

به "نامجومطلق: الان باید از نقاط ضعف استقلال حرف بزنیم، تیم جذاب بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: الان باید از نقاط ضعف استقلال حرف بزنیم، تیم جذاب بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید