ناکامی تنیس ایران و احتیاج به رئیسی که هم مدیر باشد و هم با برنامه

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر که روز دوشنبه از یک مجموعه ورزشی تنیس بازدید کرد در صحبت هایی که داشت مسائلی را بیان کرد که به نظر می رسد وظیفه مجموعه تحت مدیریت او برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون تنیس را سنگین تر از قبل نموده است.

ناکامی تنیس ایران و احتیاج به رئیسی که هم مدیر باشد و هم با برنامه

وزیر ورزش در خصوص شرایط تنیس کشور گفت: وقتش رسیده که فدراسیون یک ساماندهی جدید گردد و برنامه ریزی جدیدی را انجام دهد چرا که الان شرایط ما در آسیا خوب نیست و ما بایستی که در سیاست ها و برنامه ریزی ها بازنگری کنیم تا موقعیت خودمان در آسیا را بهبود ببخشیم.

سلطانی فر حرف های درستی زده که احتیاج این روزهای تنیس است اما او نمی داند که اتفاقاتی که منجر به رقم خوردن این ناکامی ها برای تنیس شده مربوط به مدیریت های اشتباه در سالهای اخیر است که باعث شده شرایط این رشته به این روز بیفتد.

اگر تنیس ایران در آسیا حرفی برای گفتن ندارد و به پایین ترین سطح رسیده محصول کم توجهی وزارت ورزش در انتخاب مدیرانی بوده که توان برنامه ریزی بلندمدت برای این رشته را نداشته اند و با غفلت از بازیکن سازی و توجه به جوانان کاری نموده اند که تنیس ایران به دسته چهارم سقوط نموده است.

قطعا همانطور که موفقیت یک شبه به دست نمی آید، این سقوط هم یک ساله رقم نخورده و محصول سالها بی توجهی و سوء مدیریت است که شرایط این رشته را به روزی انداخته که برای پیدا کردن جانشین بازیکنانی که 20 سال در تیم ملی بوده اند، به مشکل خورده و هیچ پشتوانه ای ندارد.

غفلت از جوانان و سوزاندن سرمایه های تنیس در سایه بی تدبیری مسئولان در سالهای گذشته رقم خورده و حالا که فدراسیون تنیس در آستانه برگزاری انتخاب رئیس است، اهالی این رشته و اعضای مجمع باید با دقت و کارشناسی بهتر به فردی رای دهند که بتواند به اوضاع تنیس ایران سروسامان دهد.

تنیس ایران اگر می خواهد از شرایط بحرانی خارج گردد احتیاج به مدیری دارد که برنامه ریزی بلد باشد، از نظر اقتصادی منابع اقتصادی را به فدراسیون تزریق کند تا این رشته احتیاج اقتصادی نداشته باشد و بتواند برنامه های بلند مدت و استعدادپروری را به خوبی پیاده کند و این رشته سقوط نموده را از پایین ترین سطح آسیا به رده های بالاتر بکشاند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2988

به "ناکامی تنیس ایران و احتیاج به رئیسی که هم مدیر باشد و هم با برنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی تنیس ایران و احتیاج به رئیسی که هم مدیر باشد و هم با برنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید