نکونام: به برنامه ریزی لیگ اعتراض داریم، در فوتبال ایران کسانی پیروز می شوند که زورشان بیشتر است

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برنامه سازمان لیگ باید طوری باشد که همه تیم ها به تعداد بازی معین برسند تا سایر بازی ها برگزار گردد.

نکونام: به برنامه ریزی لیگ اعتراض داریم، در فوتبال ایران کسانی پیروز می شوند که زورشان بیشتر است

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شرایط شاگردانش گفت: خداراشکر ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه با توجه به بازی های عقب افتاده تیم های دیگر این هفته بازی نداشتیم و تمرین داشتیم. بچه ها در شرایط خوبی هستند و آماده بازی بعدی می شویم.

وی ادامه داد: تیم های آسیایی نفرات خوبی دارند و برنامه ریزی مناسبی انجام می دهند. سال جاری ما محرومیت بازیکن خارجی داریم و شرایط برای تیم های ایرانی سخت می گردد. امیدواریم بتوانیم از پلی آف صعود کنیم. همه بازی ها برای ما مهم است تا بتوانیم سال جاری بهترین عملکرد را داشته باشیم. هیچ مربی ای در دنیا نمی تواند قول بدهد. ضامن پیروزیت کوشش و کار است و تیم های دیگر هم کوشش می نمایند. چیزی که شما را به پیروزیت می رساند این است که به پشتکارتان ادامه بدهید. هدفمان این است که صندلی و شان باشگاه فولاد در آن حفظ گردد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش گفت وگو می کرد، در مورد برنامه ریزی جدید سازمان لیگ، توضیح داد: صد درصد ما هم معترض به برنامه هستیم. دیشب با سهیل مهدی صحبت کردم. ایشان برنامه ای را تنظیم می نماید که به خاطر حضور پرسپولیس در فینال آسیا است، این باعث افتخار کشورمان است. خدا را شکر می کنیم که این رخ داد و نایب قهرمان شدند اما سوال ها از قبل آغاز می گردد. اینکه بازی نساجی و ذوب آهن با پرسپولیس چرا لغو شد؟ من خودم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال حضور داشتم، متاسفانه همین برنامه ریزی ها آن موقع برای ما مشکل درست کرد. تا جایی که تا پای پرواز داشتیم بازی می کردیم. ما به کشور کره جنوبی رفتیم و به خاطر خستگی و بی برنامگی حذف شدیم و به فینال نرسیدیم. قطعا ما هم موافق بودیم که پرسپولیس استراحت کند و سرحال به فینال برود. ولی بازی نساجی و ذوب آهن کنسل شده و بعد از برگشتن به ایران، برنامه شان باید طوری باشد که همه تیم ها به تعداد بازی معین برسند تا سایر بازی ها برگزار گردد.

نکونام ادامه داد: صحبت من با سهیل مهدی این بود که 12 روز پرسپولیس بازی کند اما همه تیم ها به یک تعداد بازی برسند. شما ببینید من سه بازی بیرون از خانه پشت سر هم دارم که دو تا از آنها با مدعیان است. آقای سهیل مهدی به من گفت که لغو بازی پرسپولیس در برابر ذوب آهن و نساجی دستور از بالا بوده است! ما مخالفت خود را با برنامه لیگ اظهار داشتیم اما همان برنامه را ابلاغ کردند! یعنی این برنامه اصلا برای تیم های دیگر نیست. معین است برای چه تیم هایی این برنامه را تنظیم کردند!

وی در پاسخ به این پرسش که منظور از دستور از بالا چیست و آیا منظورش وزارت ورزش است؟ اظهار داشت: من نمی دانم دستور از بالا کجا است، می تواند طبقه بالا هم باشد! سوالی که مهم است، چرا برنامه لیگ را 3 هفته یک بار اعلام می نمایند؟ ما که به خاطر کرونا تعطیلی نداریم. خدا را شکر شرایط کشور ما از نظر کرونا خوب است و فوتبال باعث نشاط جامعه است. 15 هفته را اعلام نمایند تا ما تا نیم فصل برنامه مان را بدانیم. نمی توانند یک برنامه ساده اعلام نمایند. به خاطر تیم های دیگر همه باید صبر نمایند تا ببینند چه اتفاقی می افتد. اشکالی ندارد. لیگ را نگه دارید تا پرسپولیس بازی های عقب افتاده اش را انجام بدهد. هر زمان به تیم های دیگر رسید، همه باهم دوباره آغاز کنیم. دو هفته دیرتر آغاز می کنیم اما چه ایرادی دارد؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: من 5 هفته قبل گفتم 12 روز استراحت بدهید تا 3 بازی انجام گردد بعد از آن می گردد لیگ را ادامه داد. اما با 4 بازی عقب افتاده نمی گردد. برای پرسپولیس هم شرایط سخت است، این چه برنامه ریزی ای است؟ فولاد دهم دی بازی می نماید، پرسپولیس یازدهم دی ماه. تیم من 15 دی بازی می نماید، پرسپولیس 16 دی. تیم من 21 دی بازی می نماید، پرسپولیس 22 دی. ما 29 دی در حالی با پرسپولیس بازی می کنیم که 8 روز استراحت کردیم و پرسپولیس 7 روز.

نکونام اضافه نمود: تمام ایرادمان به سازمان لیگ است. بازی های عقب افتاده پرسپولیس را هرطور که صلاح است، برگزار کنید اما به تیم من چه ربطی دارد که باید دهم و پانزدهم بازی کنم؟ آیا دور برگشت هم 3 بازی ما را داخل خانه می اندازید؟ خواسته مان این است که بازی های تیم ما را هم طبق برنامه برگزار کنید. باشگاه استقلال اظهار داشت اگر پرسپولیس با سپاهان بازی نکند، دربی به میدان نمی رویم. چرا آن بازی می گردد انجام گردد، بازی های ما نمی گردد؟ من می خواهم این اتفاق بیفتد و همه تیم ها سر وقت خودشان بازی نمایند. ما 4 روز یک بار بازی می کنیم اما سر وقت خودمان.

وی با بیان اینکه هواداران فوتبال و هواداران فولاد همه می خواهیم حق به حق دار برسد، عنوان نمود: ما باشگاه فولاد هستیم و هواداران توقع دارند از تیم شان دفاع کنیم. خیلی جالب است همه تیم ها ناراضی اند و خودتان می دانید که فقط کدام تیم راضی است! منتهی باید شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد. بازی های عقب افتاده پرسپولیس را برگزار کنید اما طوری نباشد که ما 10 بازی کنیم، یک باشگاه 8 تا و یکی 9 تا.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما خواستار این بودیم که بازی ما با سپاهان را عقب افتاده کنید. بازی های دیگران را همه جابه جا کردند تا راضی باشند اما برای ما نکردند. این یک شاهکار در برنامه ریزی لیگ برتر است که نمی توانند برنامه درست بریزند. در همین برنامه 3 هفته ای هم می بینیم که تعداد زیادی اشتباه در آن وجود دارد! واقعیت فوتبال ما همین است. همه چیز به هم می آید. جای گله ای هم نیست. سازمان لیگ اینطور برنامه ریزی می نماید و اعتراض ها بلند می گردد. در همه جای فوتبال ما اینطور است. تنها کسانی پیروز می شوند که زورشان بیشتر است چون نفع آن مهم تر است.

نکونام اظهار داشت: تیم من بازی عقب افتاده ندارد؛ پرسپولیس بازی عقب افتاده دارد اما همه مسابقاتش بعد از ما است! آخرش شرایط طوری می گردد که باید با مدعیان قهرمانی در بیرون از خانه بازی کنم! من متوجه نمی شوم که چرا باید برنامه را جابجا نمایند. اگر اینطور است بگویند ترتیب بازی های دور برگشت هم اینگونه است و ما 3 بازی داخل خانه داریم! این هفته ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان برگزار گردید. برف سنگین بود و پارو نشد. هفته قبل در مسجدسلیمان بازی کردیم. شما باید کاور تیم میزبان روی زمین را می دیدید. برق قطع شده بود، نمی توانستیم جلسه فنی برگزار کنیم. شرایط غذا و هتل هم که معین بود. فوتبال ما همین است. تا موقعی که بخواهیم همه چیز را با دوستی و تلفن برطرف کنیم، همین آش و همین کاسه است. به سهیل مهدی و ناظر بازی در مسجدسلیمان مسائل را گفتیم اما کسی گوش نکرد. خداراشکر بازی پرسپولیس به عنوان یک تیم پرطرفدار دیدیم که بازی با نساجی اش را چطور زوم کردند.

وی در خاتمه گفت: تمام بازی هایی که می کنیم را کشورهای عربستان و قطر عکس و فیلم می گیرند و به کنفدراسیون فوتبال آسیا می دهند که نتوانیم میزبانی جام ملت های آسیا بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6238

به "نکونام: به برنامه ریزی لیگ اعتراض داریم، در فوتبال ایران کسانی پیروز می شوند که زورشان بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: به برنامه ریزی لیگ اعتراض داریم، در فوتبال ایران کسانی پیروز می شوند که زورشان بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید