هشدار حزب الله و امل درباره اهانت به شخصیت های دینی

به گزارش پرسینا بلاگ، جنبش های لبنانی حزب الله و امل با صدور بیانیه ای درباره هرگونه اهانت به شخصیت های دینی و مقامات و علمای شاخص لبنان هشدار دادند.

هشدار حزب الله و امل درباره اهانت به شخصیت های دینی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دو جنبش حزب الله و امل لبنان چهارشنبه شب بیانیه ای هشدارآمیز در محکومیت اهانت به شخصیت های تاریخی دینی و مسئولان و علمای لبنانی صادر کردند.

به گزارش المنار، در این بیانیه مشترک، درباره اقدامات آشوبگرانه عده ای از معترضان در جریان تظاهرات و توهین به مقامات و علمای لبنانی و شخصیت های دینی تاریخی هشدار داده شد.

دو جنبش مقاومت لبنان تاکید کردند که هرگونه تعرض و اهانت به شخصیت ها و رجال دین از جمله شخصیت های تاریخی و شخصیت های ملی لبنان محکوم است.

در این بیانیه مشترک آمده است: هدف از آشوب و هرج و مرج و اقدامات خشونت آمیز کاملا معین است و آن ایجاد فتنه در مناطق مختلف کشور است.

در این بیانیه از همه گروه ها و احزاب و جنبش های لبنانی خواسته شد که به شایعات منتشر شده توجه نکنند و مانع گسترش و ترویج فتنه بین آحاد ملت شوند. در خاتمه بیانیه همچنین از نیروهای امنیتی خواسته شده که تدابیر لازم را در برابر همه کسانی که دست به آشوب می زنند و به اموال عمومی و خصوصی حمله و مسیرهای ارتباطی را می بندند، اتخاذ کند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2815

به "هشدار حزب الله و امل درباره اهانت به شخصیت های دینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار حزب الله و امل درباره اهانت به شخصیت های دینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید